بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

این محصول در حال حاضر غیرفعال است.

خرید کتاب درس آزمون (۱) پنجم ابتدایی تیزهوشان مبتکران
نویسندگان: معصومه مومن عطارمهدی شایانجواد فتح آبادیاکبر کشفی
ناشر: مبتکران
شابک: ۹۷۸۹۶۴۰۷۱۹۱۳۸
تعداد صفحات: ۱۰۴
نوع جلد: شومیز
قطع: رحلی
تیراژ : ۲۰۰۰ نسخه
نوبت چاپ : ۱۴
تاریخ نشر : ۹۴/۰۷/۱۵
مکان نشر: تهران
زبان کتاب : فارسی
رده دیویی : ۳۷۲٫۲۴۰۷۶

درباره کتاب درس آزمون (۱) پنجم ابتدایی تیزهوشان مبتکران :
درس آزمون مبتکران کتابی است که به عنوان یک کتاب کمک آموزشی و مکمل کتاب درسی در اختیار شما قرار می گیرد. این کتاب ادامه یادگیری را برای شما در خارج از مدرسه و کار در خانه را مهیا می کند.
چگونه درس آزمون را مطالعه کنیم؟
– شما در ابتدای هر درس با نقشه مفهومی درس رو به رو می شوید که شامل محتوا، عناوین و زیر عنوان های درس است.
– در مرحله بعد اهداف یادگیری هر درس آمده است که شامل مواردی می شود که انتظار می رود شما در پایان هر درس آن ها را یاد گرفته باشید. در واقع این مرحله یک دور نمای کلی از درس به شما می دهد و یکی از مراحل مطالعه تشریحی و یادگیری را شامل می شود که همان اشراف بر کل مطالب است.
– قبل از شروع درس بخشی به اسم یادآوری آمده است که ارتباط مطالب جدید با مطالب قبلی آموخته شده را برای یادگیری مطالب جدید توضیح می دهد.
– حالا شما به سراغ آموزش درس می روید. در این قسمت مطالب درسی برای یادگیری به شما ارایه می شود . با توجه به اینکه این مطالب را شما سر کلاس یاد گرفته اید می توانید به عنوان مکمل یادگیری یا یادگیری بهتر از آن استفاده کنید. بعد از آموزش، تمرین ها و مسائلی آمده است که همراه با حل تمرین آموزش هم می دهد و به تفهیم بهتر مطلب به شما کمک می کند.
– در انتهای درس بخش تمرین را داریم که به شما کمک می کند تا با حل آنها با نمونه سوالات مختلف آشنا شوید و یادگیری مطالب برای شما به مرحله ثبات در آید .
در بخش حل تمرین ابتدا تمرین تشریحی داریم که شما موظف به حل تشریحی هستید. می توانید راه حل های خود را با کتاب مقایسه کنید و اگر مطلبی را یاد نگرفته اید با برگشتن مجدد به متن درس، عمل یادگیری را مجدد انجام دهید. بخشی از تمرین ها هم به شکل سوال های چهارگزینه ای یا جاخالی و درست و غلط آمده است.
– در انتهای سوال ها هم تعدادی تمرین بدون پاسخ قرار داده شده که به منظور محک زدن یادگیری شما طراحی شده است. اگر در حل این پرسش ها با مشکل مواجه شدید می توانید از دبیران خود کمک بگیرید.

خرید کتاب درس آزمون (۱) پنجم ابتدایی تیزهوشان مبتکران | 12000 تومان
خرید پستی