بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب همه مادران سالم می مانند اگر … – الیزابت فنویک
نویسنده: الیزابت فنویک
مترجم: زهرا ترکی
ناشر: اسماء
شابک: ۵-۴۳-۵۰۸۱-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب همه مادران سالم می مانند اگر … – الیزابت فنویک :
راهنمای کامل مراقبتهای دوران بارداری و نگهداری از نوزاد
کتاب همه مادران سالم می مانند اگر … شما را از زمان تصمیم به باردار شدن تا پایان دوران بارداری و پس از آن تا سه سال پس از تولد کودک به صورت عملی و گام به گام هدایت می کند.
از نقاط قوت کتاب همه مادران سالم اند اگر … ، تصاویر فراوان و گویای آن است که به همراه توضیحات متن به هر مادر جدید مهارتهای لازم برای مراقبت از خود و کودکش را می آموزد.

در این کتاب می خوانید:
بخش اول: بارداری و زایمان:
تصمیم به بارداری، تقویم بارداری، مراقبتهای دوران بارداری، مشکلات شایع بارداری، حفظ آرامش و تناسب اندام، تغذیه صحیح برای داشتن کودک سالم، آمادگیهای عملی برای زایمان، بازگشت به وضع طبیعی پس از زایمان و …
بخش دوم: مراقبت از کودک:
نحوه رسیدگی به کودک، شیر دادن به کودک، آشنا کردن کودک با غذای جامد، گریه کودک، خواب کودک، لباس و لباس پوشاندن به کودک، حمام کردن و شستن کودک، پوشک و مراقبت از آن، بیرون بردن و گرداندن کودک و …

چکیده ای ازمطالب کتاب همه مادران سالم اند اگر … :
جنسیت نوزاد را اسپرم مرد مشخص می کند، که می تواند مذکر یا مونث باشد. تحقیقات نشان داده است که اسپرمهای مذکر سریعتر شنا می کنند اما کمتر از اسپرمهای مونث زنده می مانند، بنابراین اگر وقتی بیشترین آمادگی باروری را دارید (حدود ۱۴ روز قبل از زمان قاعدگی) نزدیکی کنید، احنمال پسر دار شدن شما بیشتر است و اگر تا سه روز قبل از این زمان نزدیکی کنید، احتمال دختر دار شدن بیشتر است.
بهترین راه اطمینان از اینکه کودک مواد مغذی را که نیاز دارد به دست می آورد، این است که گستره وسیعی از غذاها را به او بدهید. ذخیره آهنی که در بدو تولد در بدن کودک وجود دارد در حدود شش ماهگی شروع به اتمام می کند. این غذاها از منابع خوب آهن هستند: گوشت قرمز، جگر، میوه های خشک، غلات صبحانه، عدس، زرده تخم مرغ، سبزیجات سبز رنگ مانند نخود فرنگی و اسفناج. اگر کودک شما همزمان با غذاهای آهن دار، غذاهای حاوی ویتامین ث بخورد که در سبزیجات و میوه ها یافت می شود آهن بیشتری جذب بدن او خواهد شد. به کودک چای ندهید، زیرا مقدار آهنی را که از غذایش جذب می کند کاهش می دهد.

کتاب همه مادران سالم می مانند اگر … – الیزابت فنویک | 10500 تومان
خرید پستی