بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب تنها عشق حقیقت دارد – برایان ال وایس
نویسنده: برایان ال وایس
مترجم: زهره زاهدی
ناشر: جیحون
شابک:۱-۰۳-۶۵۳۴-۹۶۴

درباره کتاب تنها عشق حقیقت دارد – برایان ال وایس :
داستانى از همزادان بازپیوسته
این کتاب درباره جفت های روحی است. کسانی که عشقشان تا ابد آنها را به هم پیوند داده است و بارها با یکدیگر به دنیا می آیند، زندگی پس از زندگی.
اینکه چطور جفت های روحی خود را می یابیم و باز می شناسیم و از آن پس تصمیماتی که به ناچار می گیریم و زندگیمان را زیرو رو می کند، از تکان دهنده ترین و مهمترین لحظات زندگی ماست.
این کتاب در ادامه کتاب استادان بسیار، زندگی های بسیار نوشته شده و نشان می دهد که آدمها دور و بر ما از خانواده و همسر و فرزندان همواره در زندگی های متعدد در کنار یکدیگر قرار می گیرند و فقط نقش ها عوض می شود و اینکه آدمها براساس پیشینه خود در زندگی های قبل و کارماهاشان مجددا نقش جدیدی را در کنار همان آدمها ایفاء می کنند.
برملا شدن چنین حقایقی در وجود آدمی حسی را بیدار می کند تا تعمق کند بر توهمی بودن جهان و اینکه زندگی حقیقتا چیزی جز همان نقش نیست که هر کس به نوعی در جایگاه خود بازی می کند. کتاب سومی نیز از همین نویسنده چاپ شده بنام بازگشت درمانی که بنوعی خود هیپنوتیزمی و رجعت به گذشته را بوسیله تلقین ها و تکنیک های خاص تعلیم می دهد.
دکتر برایان ال وایس تحصیلات و کارآموزی پزشکی خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل به پایان رسانده است. او رئیس اسبق بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مونت سینایی در میامی بود.
در کتاب قبلی دکتر برایان ال وایس؛ استادان بسیار، زندگی‌های بسیار؛ نزدیک به دو میلیون نفر با کاترین آشنا شدند: بیمار جوانی که در وضعیت خواب مصنوعی خاطرات چند زندگی در گذشته‌اش را به خاطر آورد و با انتقال پیام‌ها، زندگی یک روانپزشک معتبر را متحول کرد. اکنون دکتر وایس تحقیقات خود را یک قدم دیگر به جلو می‌راند. او دو بیگانه را تصویر می‌کند که پیش از آنکه دوباره در کنار هم قرار گیرند، نمی‌دانستند طی قرن‌ها دوستدار هم بوده‌اند.
او نشان می‌دهد که چطور هر یک از ما روح همراهی داریم که هربار به جسم آمده‌ایم دوستش داشته‌ایم و او در انتظار است تا دوباره به ما بپیوندد. دکتر وایس دنیای کاملاً تازه‌ای را به روی ما در هر کجای این جهان که باشیم می‌گشاید، دنیایی که بر مبنای حقیقتی ساده و نیرومند بنا شده است: تنها عشق حقیقت دارد.

کتاب تنها عشق حقیقت دارد – برایان ال وایس | 14500 تومان
خرید پستی