بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب خوشبختی درون صدفی از مشکلات – حسن یاری
نویسنده: حسن یاری
ناشر: بهار سبز
شابک: ۱-۵۸-۵۳۸۴-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی: ۳۰۴۱۵۵۷
معرفی کتاب خوشبختی درون صدفی از مشکلات – حسن یاری :
عمق دره ها تا اوج قلل زندگی، راز کدامین حقیقت را در خود نهان دارند؟ نمی گویم زندگی کار ساده ایی است. نمی گویم همیشه خوشایند است. اما با تمام مشکلاتی که برایمان پیش می آید، زندگی … از ما انسانی بهتر و نیرومندتر می سازد.
اعتماد به نفس دیدگاهی است که به فرد اجازه می دهد تا از خود تصویری مثبت و واقعی داشته باشد. افراد با اعتماد به نفس بالا به توانایی هایشان بهتر اعتماد می کنند٬ به طور کلی حس می کنند که بر زندگیشان کنترل دارند و باور دارند که در یک طیف منطقی قادر به انجام کارهایی هستند که میخواهند و برنامه ریزی میکنند.
مانع اصلی دیگر واهمه داشتن از موفقیت است. با اینکه چنین افرادی دقیقا” می دانند که برای موفق شدن به چه چیزی نیاز دارند، امـا بدلیل داشتن ترس از موفقیت قادر به رسیدن به اهداف والای خود نیستند. در نظر ایشان راه پـیش رو، مخوف و رعب آور می باشد. نگرانی از آینده و همه مسائلی که در نهایت گریبانگیر او خواهد شد، منجر به فقدان بصیرت و بازماندن آنها می گردد؛ مخاطرات ذاتی روند تجارت، رام نشدنی بنظر خواهد رسید …
در کتاب خوشبختی درون صدفی از مشکلات – حسن یاری نحوه حرکت جوهره انسان به سمت سعادت توصیف شده است. حرکتی پیوسته، آنگونه که تمامی عالم هستی از جامدات، گیاهان تا جانوران منطبق با قانون الهی به سمت هدفی واحد که همانا رسیدن به اصالت وجودی خویش است شرح داده می شود.
در این کتاب سعی شده به شکلی کاملاً کاربردی نحوه رسیدن به آرزوها به گونه ای که از دایره قانون الهی خارج نشویم، توضیح داده شود.

کتاب خوشبختی درون صدفی از مشکلات – حسن یاری | 13200 تومان
خرید پستی