بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب درمان خشم در ۳۰ دقیقه – رونالد تی پاتر افرون – پاتریشیا اس پاتر افرون
نویسندگان: رونالد تی پاتر افرون – پاتریشیا اس پاتر افرون
مترجمان: الهام آرام نیا – شمس الدین حسینی
ناشر: نسل نواندیش
شابک:۱-۵۴۰-۲۳۶-۹۷۸

درباره کتاب درمان خشم در ۳۰ دقیقه – رونالد تی پاتر افرون – پاتریشیا اس پاتر افرون :
بعضی از افراد به فوریت مواجه شدن در موقعیت هایی که بر خلاف نظر شان است یا شنیدن کوچک ترین زمزمه های مخالف عقیده شان آشفته می شوند و با داد و فریاد و گاهی با واکنش های فیزیکی عصبانیت خود را به اطرافیان نشان می‌دهند.
نویسندگان در کتاب درمان خشم در ۳۰ دقیقه جهت کنترل و جلوگیری از اینگونه خشم های آنی، راه کارهایی کاربردی، سریع و مفید را پیش روی خوانندگان و این دسته از افراد قرار می دهند.
کتاب درمان خشم در ۳۰ دقیقه – رونالد تی پاتر افرون – پاتریشیا اس پاتر افرون به صورتی طراحی شده است که بتواند به خوانندگان دست کم یک راه حل سریع و موثر برای مهار خشمشان ارائه دهد. در خلال مطالعه ی این کتاب متوجه می شوید که چگونه خشمتان موجب ایجاد مشکل در زندگی تان می شود و گاهی نیز مشکلات بسیار جدی به بار می آورد. به این ترتیب دیگر مشکلتان را دست کم نمی گیرید یا آن را انکار نخواهید کرد. از آن جا که در اغلب موارد خشم و عصبانیت موجب ایجاد مشکلات زیادی در زندگی خود و اطرافیانتان می شود، ابتدا اجازه دهید ببینیم که چطور خشم و پرخاشگری ممکن است در زندگی تان اختلال به وجود آورد. خشم موجب می شود:
– با همسر یا نامزدتان جروبحث کنید و در نتیجه از او جدا شوید یا برخورد فیزیکی کنید.
– با فرزندانتان درگیری پیدا کنید، عشق و علاقه میانتان کاهش یابد یا ارتباط عاطفی تان قطع شود.
– در محل کار یا تحصیل با همکاران یا همکلاسی هایتان جروبحث کنید و در نتیجه از محل کار یا تحصیل اخراج شوید یا از جانب اطرافیانتان طرد شوید و نیز در رشد و پیشرفت تحصیلی و کاری تان اختلال صورت گیرد.
– با پلیس یا مراجع قانونی در گیر شوید و در نتیجه جریمه یا دچار چالش های قانونی شوید.

کتاب درمان خشم در ۳۰ دقیقه – رونالد تی پاتر افرون – پاتریشیا اس پاتر افرون | 5500 تومان
خرید پستی