بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید ترجمه مقاله تنظیم مستقیم توان راکتیو و اکتیو ژنراتور دوسو تغذیه با روش کنترل مد لغزشی
عنوان فارسی: تنظیم توان راکتیو و اکتیو مستقیم ژنراتور دوسو تغذیه با روش کنترل مد لغزشی
عنوان انگلیسی: Direct Active and Reactive Power Regulation of DFIG Using Sliding-Mode Control Approach
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۷
دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله Direct Active and Reactive Power Regulation of DFIG Using Sliding-Mode Control Approach

بخشی از ترجمه فارسی مقاله Direct Active and Reactive Power Regulation of DFIG Using Sliding-Mode Control Approach
این مقاله یک روش کنترل مستقیم توان راکتیو و اکتیو (DPC) جدید ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) متصل به شبکه، که دریک نیروگاه بادی نصب شده است، را ارائه نموده است.
روش DPC پیشنهادی، ولتاژ کنترل مورد نیاز روتور را با یک روش کنترل غیر خطی با مد لغزشی، بطور مستقیم محاسبه می کند به طوریکه خطاهای لحظه ای توان های راکتیور و اکتیو بدون تبدیل هر گونه مختصات سنکرون حذف می شوند.
در نتیجه نیازی به حلقه های کنترل جریان نبوده، بنابراین با ساده شدن طراحی سیستم میزان عملکرد گذرا بهبود می یابد . فرکانس سوئیچ زنی مبدل ثابت با استفاده از مدولاسیون بردار فضایی بدست می آید، بطوری که طراحی مبدل توان و فیلتر هارمونیک ac را ساده می کند.
دراین مقاله نتایچ شبیه سازی مربوط به شبکه ای است که متصل به ژنراتور دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۲MW بوده، که با نتایج روش معمولی کنترل برداری ولتاژ و نتایج بدست آمده از جدول کنترل توان مستقیم ( DPC- LUT ) مقایسه می شوند. بنابراین DPC پیشنهادی، همانند DPC- LUT میزان عملکرد گذرای بهبود یافته را فراهم می کند و دیگری اینکه مثل روش کنترل بردار (VC) هارمونیک حالت دائم را در همان سطح نگه می دارد.

راهنمای خرید:
۱- پس از کلیک روی دکمه خرید، به صفحه خرید وارد می شوید.
۲- در کادر سمت راست ایمیل و مشخصات خواسته شده را وارد نمایید. پس از تأیید به صفحهٔ بانک می‌روید.
– دقت فرمایید در این مرحله برای پرداخت مبلغ مورد نظر میتوانید به اختیار از ۲ درگاه بانک ملت یا پارسیان استفاده کنید، البته برای انتخاب این مورد نیازی نیست که شما حتما از کارت بانکی ملت یا پارسیان استفاده کنید، بلکه با داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب نیز میتوانید از درگاه این ۲ بانک مبلغ را واریز نمایید و درگاه بانکی تنها نقش واسط انتقال وجه را ایفا میکند.
-با وارد کردن اطلاعات بانکی خود و تأیید به سایت می‌گردید.
۳- بعد از بازگشت به سایت، لینک دانلود محصول در صفحه نمایش داده میشود.

خرید ترجمه مقاله تنظیم مستقیم توان راکتیو و اکتیو ژنراتور دوسو تغذیه با روش کنترل مد لغزشی | 14500 تومان
خرید پستی