بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید ترجمه مقاله تشخیص عیب روتور ماشین های القایی تحت شرایط متغیر با زمان
عنوان فارسی: تشخیص عیب روتور ماشین های القایی تحت شرایط متغیر با زمان
عنوان انگلیسی: Diagnosis of Induction Machines’ Rotor Faults in Time-Varying Conditions
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۲
دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله Diagnosis of Induction Machines’ Rotor Faults in Time-Varying Conditions

بخشی از ترجمه فارسی مقاله Diagnosis of Induction Machines’ Rotor Faults in Time-Varying Conditions
تجزیه و تحلیل مشخصه‌ی جریان موتور، روشی مرجع برای تشخیص عیب روتور و ماشین های القایی می باشد. در هر صورت در شرایط متغیر با زمان عیوب روتور سبب تغییر در سرعت و لغزش می شود که در نتیجه آن اجزاء کنار گذر که در عرض باند پراکنده اند ، متناسب با تغییرات رفتار می کنند . کاربردهای درایو سرعت متغیر در صنایع هوایی، لوازم خانگی، خطوط راه آهن، صنایع اتوماسیون و همچنین در ژنراتورهای الکتریکی که برای توربین های بادی بکار می روند، رایج است. در این مقاله روشی ساده و مؤثر ارائه شده است که امکان تشخیص عیوب روتور درایوهای ماشین های القایی که در شرایط متغیر با زمان کار میکنند، را میدهد. این مسئله زمانی که سیستم کنترل سیگنالهای مناسبی را مستقیما مرتبط با درایوهای کنترل شده با میدان فلوی روتور خواهد بود، شبیه سازی ها و آزمایشات انجام شده را در سرعت گذرای بحرانی نشان میدهد.
مقدمه:
موتور های القایی به دلیل کارایی ذاتی و هزینه ها به طور وسیعی در صنایع به کار برده می شوند. اخیرا استفاده از درایوهایی با قابلیت تطبیق سرعت، در بسیاری از کاربردها رواج یافته است. تشخیص سریع و شناسایی اولیه خطاها در ماشین های القایی توجه متخصصان را به خود جلب کرده است، چرا که سبب کاهش هزینه های نگهداری و افزایش عمر ماشین ها میشود. در برخی از کاربردها که بهره برداری دایم یک آیتم کلیدی است، نظیر کاربردهایی در خطوط آهن و ژنراتورهای بادی، نیاز به یک سیستم تشخیص خطای بازدارنده، یک امر بسیار ضروری است. به عنوان مثال در کاربردهای در خطوط راه آهن نمونه [۱] و [۲] بررسی گشته اند تا درایوهای اصطکاکی طراحی شوند که با ماکزیمم تلرانس خطا قابلیت کارکرد داشته باشند.

راهنمای خرید:
۱- پس از کلیک روی دکمه خرید، به صفحه خرید وارد می شوید.
۲- در کادر سمت راست ایمیل و مشخصات خواسته شده را وارد نمایید. پس از تأیید به صفحهٔ بانک می‌روید.
– دقت فرمایید در این مرحله برای پرداخت مبلغ مورد نظر میتوانید به اختیار از ۲ درگاه بانک ملت یا پارسیان استفاده کنید، البته برای انتخاب این مورد نیازی نیست که شما حتما از کارت بانکی ملت یا پارسیان استفاده کنید، بلکه با داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب نیز میتوانید از درگاه این ۲ بانک مبلغ را واریز نمایید و درگاه بانکی تنها نقش واسط انتقال وجه را ایفا میکند.
-با وارد کردن اطلاعات بانکی خود و تأیید به سایت می‌گردید.
۳- بعد از بازگشت به سایت، لینک دانلود محصول در صفحه نمایش داده میشود.

خرید ترجمه مقاله تشخیص عیب روتور ماشین های القایی تحت شرایط متغیر با زمان | 14500 تومان
خرید پستی