بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید ترجمه مقاله بازیاب دینامیکی ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار
عنوان فارسی: بازیاب دینامیکی ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۴
دانلود رایگان نسخه انگلیسی مقاله Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition

بخشی از ترجمه فارسی مقاله Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition
نگهدارنده (بازیاب) دینامیکی ولتاژ (DVR) می تواند بهترین راه حل اقتصادی و فنی در مقابل رفع افت ولتاژ sag، بوسیله تزریق ولتاژ به شکل توان ایجاد کند. عملکرد این وسیله عمدتا تحت تاثیر ماکزیمم بار قرار می گیرد و در نتیجه ضریب توان و ماکزیمم افت ولتاژ را جبران می کند. این مقاله وابسته بودن منبع ذخیره انرژی DC و بار نصب شده را بیان می کند. مدار قدرت DVR ارائه شده بسیار با صرفه می باشد.
۱- مقدمه:
نگهداشتن ولتاژ تقریبا سینوسی در فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز را کیفیت توان می گویند. افت ولتاژ sag در زمان کوتاهی بوجود می آید و برای بررسی آن بایستی به اندازه و زمان آن توجه کرد. مدت زمان آن بین ۵ سیکل تا یک دقیقه می باشد. برای جلوگیری از وقفه حاصل از افت ولتاژ sag در بارهای حساس، در طرف منبع ابزارهای custom power بطور سری استفاده می شود. SSSC و DVR دو مورد ازابزارهایی هستند که در حال حاضر بطور سری برای افت ولتاژ sag استفاده می شوند. اصول کار و عملکرد این دو متفاوت است. بطوریکه SSSC یک ولتاژ متعادل را در حالت سری تزریق می کند اما DVR ولتاژ نامتعادل را در فازهای مختلف تزریق و جبران می کند. DVR توان اکتیو خود را از منبع ذخیره انرژی DC تامین کرده و در نتیجه توان راکتیو تولیدی اش را به سیستم تزریق می کند. DVR هم در طرف توزیع و هم در خط انتقال افت ولتاژ را جبران می کند. DVR در شرایط نرمال (بدون افت ولتاژ sag) در مد stand by، بدون تلفات کار می کند[۱]. در این شرایط می گوییم DVR در حالت ماندگار (steady state) است و هنگامی که اختلالی در شبکه پیش می آید (شرایط غیر نرمال) و ولتاژ منبع از مقدار نرمال تغییر می کند، DVR بطور سری بین بار و منبع وصل می شود [۲].DVR اساسا تامین کننده اختلاف ولتاژ sag (اختلاف بین ولتاژ قبل از افت و بعد از افت) در خط انتقال و نگه داشتن مقدار نرمال ولتاژ در طرف بار می باشد.[۳]

راهنمای خرید:
۱- پس از کلیک روی دکمه خرید، به صفحه خرید وارد می شوید.
۲- در کادر سمت راست ایمیل و مشخصات خواسته شده را وارد نمایید. پس از تأیید به صفحهٔ بانک می‌روید.
– دقت فرمایید در این مرحله برای پرداخت مبلغ مورد نظر میتوانید به اختیار از ۲ درگاه بانک ملت یا پارسیان استفاده کنید، البته برای انتخاب این مورد نیازی نیست که شما حتما از کارت بانکی ملت یا پارسیان استفاده کنید، بلکه با داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب نیز میتوانید از درگاه این ۲ بانک مبلغ را واریز نمایید و درگاه بانکی تنها نقش واسط انتقال وجه را ایفا میکند.
-با وارد کردن اطلاعات بانکی خود و تأیید به سایت می‌گردید.
۳- بعد از بازگشت به سایت، لینک دانلود محصول در صفحه نمایش داده میشود.

خرید ترجمه مقاله بازیاب دینامیکی ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار | 14000 تومان
خرید پستی