بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

این محصول در حال حاضر غیرفعال است.

کتاب دیدم که جانم می رود – حمید داود آبادی
نویسنده: حمید داود آبادی
ناشر: مجد اسلام
شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۲۸۲۶۴۷
تعداد صفحات: ۳۰۸
نوع جلد: شومیز
قطع: رقعی
تیراژ : ۲۰۰۰ نسخه
نوبت چاپ : ۱۱
تاریخ نشر : ۹۴/۰۷/۱۵
مکان نشر: قم
زبان کتاب : فارسی
رده دیویی : ۹۵۵٫۰۸۴۳۰۹۲

معرفی کتاب دیدم که جانم می رود – حمید داود آبادی :
کتاب، خاطرات حمید داود آبادی با شهید مصطفی کاظم زاده از اول آشنایی شان در سال ۱۳۵۸ تا ۲۲ مهر ۱۳۶۱ که در سومار شهید شد، را روایت می کند. این کتاب، خاطرات جنگ نیست بلکه خاطرات رفاقت های دوستانه بچه های زمان جنگ است. در این داستان واقعی رفاقت به سبک شهدا با قلمی بسیار روان بیان شده است.
از آنجایی که داودآبادی نزدیک‌ترین فرد به شهید مصطفی کاظم‌زاده است روایت‌هایی که از این شهید در کتاب آمده است بسیار قابل لمس و محسوس است. برای نمونه در این کتاب در جایی که این شهید بزرگوار نیت می‌کند که وصیت‌نامه بنویسید، حمید داودآبادی فردی است که حتی به خط بد وی طعنه می‌زند و با دست‌خط خود برای وی وصیت نامه‌اش را تنظیم می‌کند.

در جایی این شهید در بخشی از وصیت نامه‌اش بعد از اینکه خانواده‌اش را توصیه به صبر و پایداری می‌کند «می‌گوید: خواهشی که من دارم این است که ۱٫ افرادی که به کوچک‌ترین نحو با امام و اسلام مخالفند، ۲٫ اشخاصی که به کوچکترین نحوی حجاب اسلامی را رعایت ننمایند، ۳٫ افرادی که برای نشان دادن اسم خود می‌آیند، در مراسم عزاداری و غیره من شرکت نکنند…» این تقید به حجاب و اسلام در تمام رفتار این شهید بزرگوار بروز دارد و ویژگی بارز شهید کاظم‌زاده است.

کتاب دیدم که جانم می رود – حمید داود آبادی | 10000 تومان
خرید پستی