بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب پیاده روی (راه پیمایی) – جف گالووی
نویسنده: جف گالووی
مترجم: محمدرضا دهخدا
ناشر: ورزش
شابک: ۴-۳۸-۵۷۹۶-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب پیاده روی (راه پیمایی) – جف گالووی :
پیاده‌روی، ورزشی بسیار ساده و آسان است که بدون لوازم تخصصی ورزشی قابل اجراست. هر شخصی روزانه به واسطه فعالیتی که دارد خواه نا خواه پیاده‌روی می‌کند.
هدف این کتاب آشنا کردن مخاطب با فواید پیاده روی به صورت مستقیم است و مخاطبان خود را با فرآیند سوخت و ساز و واکنش مغزی آگاه می‌کند.
نویسنده در این اثر سعی کرده راهکارهایی ارایه دهد تا افراد پیاده روی را به یک ورزشی فرح‌بخش تبدیل کرده و از آن لذت ببرند و علاقه‌مندان بتوانند با استفاده از مطالب این کتاب به پیاده‌روی‌های طولانی‌تری بپردازند.

بخشی از کتاب پیاده روی (راه پیمایی) – جف گالووی :
پیشگفتار
شاید به دفعات شنیده یا در جریان باشید که در میان نزدیکان و آشنایان مسن که به دلایل دردهای قفسه سینه، تنگی نفس و هر عارضه ای که مربوط به نارسایی های قلبی – عروقی هست، که پس از مراجعه به پزشک، مشکل اصلی آنان چربی خون بوده، قاطع ترین پاسخی که دریافت کرده اند “حتما” پیاده روی کنید” بوده است. این تاکید پزشکان برای کنترل و کاهش قند خون و سوزاندن چربی – به ویژه تری گلیسیرید – امروزه یک توصیه فرا گیر شده است. روانپزشکان و روانشناسانی که به درمان رفتاری پیش از دارو درمانی اعتقاد دارند نیز برای مراجعان خود دستور العمل عام و مشترکی ذارند: “محیط ات را تغییر بده و برای زندگی ات راه برو”
یک از نتایج مفید راه پیمایی، نشاط و سرخوشی ناشی از ترشح “ایندورفین” است. تولید این ماده در خون موجب تسکین دردهای ماهیچه ای هم می شود. راه پیمایی مستمر و مدون در تنظیم و تعدیل برنامه زندگی و ایجاد آرامش و حفظ و تداوم دراز مدت سلامتی، نقش بسیار چشمگیری دارد.

کتاب پیاده روی (راه پیمایی) – جف گالووی | 7400 تومان
خرید پستی