بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب برنامه عملی برای مبارزه با پوکی استخوان – کری وینترز استون
نویسنده: کری وینترز استون
مترجمان: ناهید بیژه – اعظم صفری – محسن جعفری
ناشر: آستان قدس رضوی – به نشر
شابک: ۰-۱۶۳۳-۰۲-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب برنامه عملی برای مبارزه با پوکی استخوان – کری وینترز استون :
با مطالعه این کتاب می توانید استخوان‌های خود را تقویت و از پوکی آنها جلو گیری کنید. کتاب بر اساس اطلاعات جدید شما را راهنمایی می کند تا سلامت سیستم عضلانی اسکلتی خود را بیش از آنچه با مواد غذایی و دارو درمانی به تنهایی حاصل می شود، توسعه دهید. همچنین می آموزید که چگونه سطح سلامت استخوان‌هایتان و میزان خطری که آنها را تهدید می کند، ارزیابی و بهترین تمرین‌ها را برای افزایش سلامت استخوان، قدرت عضلانی، قابلیت تحرک و تعادل خود بر گزینید. با ترکیبی از رژیم غذایی، مواد دارویی و تمرین‌های ورزشی از پوکی استخوان و سقوط های ناخواسته پیشگیری کنید.

درباره پوکی استخوان:
پوکی استخوان یا استئوپورز طبق تعریف انجمن ملی بهداشت (هیات ایجاد اتفاق نظر برای پیشگیری از استئوپروز)، یک اختلال اسکلتی است که بیشتر در دوران کهنسالی بروز می‌کند و ویژگی بارز آن کاهش استحکام استخوان بوده و فرد را در معرض خطر شکستگی قرار می‌دهد.
برخلاف بسیاری از بیماری‌های مزمن دیگر که علائم و نشانه‌های متعددی دارند، استئوپروز یک بیماری خاموش و بدون علامت است تا زمانی که یک شکستگی ایجاد شود. شکستگی‌های لگن وخیم‌ترین عارضه استئوپروز بوده و میزان مرگ و میر آن در سال اول بیش از ۲۰٪ است. شکستگی‌های ناشی از استئوپروز، شکستگی‌های هستند که به طور معمول در آن موقعیت‌ها در افراد سالم شکستگی استخوان رخ نمی‌دهد. که این شکستگی‌ها به عنوان شکستگی ناشی از شکنندگی در نظر گرفته می‌شوند. شکستگی‌های لگن پس از سقوط رخ می‌دهند، اما دو سوم شکستگی‌های مهره‌ای به صورت خاموش بوده و با یک فشار مختصر مانند بلند کردن یک جسم، عطسه کردن و خم شدن رخ می‌دهند.

کتاب برنامه عملی برای مبارزه با پوکی استخوان – کری وینترز استون | 4100 تومان
خرید پستی