بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب مبارزه با آرتروز با علم گروه خونی – پیتر ج.د. آدامو
نویسنده: پیتر ج.د. آدامو
مترجم: آلینا برخورداریان
ناشر: نواندیش
شابک: ۸-۹۲۴۶-۰۴-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب مبارزه با آرتروز با علم گروه خونی – پیتر ج.د. آدامو :
دکتر آدامو با نوشتن این کتاب با ارائه‌ی راهکارهای نوین و بسیار ساده، ما را در جلوگیری از ابتلاء به این بیماری دردناک و همه گیر یاری کرده و توانسته است با تفکیک مکمل‌ها و داروها‌، اثر آنها را در بدن افراد با گروه‌های خونی مختلف بررسی نماید. شما با مطالعه‌ی این کتاب به ارتباط مستقیم چاقی‌، بیماری‌های عفونی، التهابی و استرس با بیماری‌های مفصلی و آرتروز پی خواهید برد‌ و اینکه چگونه یک عفونت ساده و یا التهاب می‌تواند منجر به ابتلا فرد به آرتروز یا روماتیسم گردد. بسیار جالب است بدانید که سلامت دستگاه گوارش اساسی‌ترین نقش را در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مفصلی دارد و شما با پیروی از رژیم غذایی گروه خونتان از ابتلا به بسیاری از مشکلات مفصلی و آرتروز در امان خواهید ماند. در این کتاب همچنین مکمل‌های ویژه و ویتامین‌ها برای هر گروه خون ارائه شده است تا از دچار شدن فرد به این بیماری دردناک و به کاستن دردهای آرتروزی کمک نماید.

بخشی از کتاب مبارزه با آرتروز با علم گروه خونی – پیتر ج.د. آدامو :
دکتر آدامو در این مورد می‌گوید من نسل دوم یک درمان‌گر طبیعی (Naturopathic Physicion) هستم. پدرم در سال ۱۹۵۷ میلادی پس از گذراندن یک دوره ۴ ساله فوق دکترا از دانشکده علوم درمان طبیعی فارغ‌التحصیل شد و از همان سال در کلینیک‌های تغذیه و سلامتی مطالعه و معالجه می‌کرد.
او در کارش پی برد که اگر چه بسیاری از بیماران با رژیم‌های سخت گیاهی یا کم‌چربی و یا روش‌های مختلف پخت غذا بهبود یافته‌اند، اما برخی از آنها نه تنها بهتر نشده‌اند بلکه بدتر شده‌اند.

کتاب مبارزه با آرتروز با علم گروه خونی – پیتر ج.د. آدامو | 5000 تومان
خرید پستی