بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب خستگی جنسی – محمدرضا تقدمی
نویسنده: محمدرضا تقدمی
ناشر: کتاب درمانی
شابک: ۷-۹-۹۱۲۸۵-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب خستگی جنسی – محمدرضا تقدمی :
خستگی جنسی از پدیده های شایع در روابط زنا شویی محسوب می شود. این پدیده، به ویژه با دور شدن انسان از زندگی طبیعی و رویاروی با پیچیدگی ها و دشواری های زندگی بشر کنونی شایع تر گشته است.
پژوهش ها نشان می دهد که عمر جنسی برخی همسران بسیار کوتاه است، یا اندک اندک رنگ می بازد. در نتیجه زوجین روابط زنا شویی را خسته کننده، ملال انگیز و کسالت بار می یابند و آن را وظیفه ای دشوار و تکراری می پندارند و گاه حتی ادامه آن را ناممکن می شمارند.
در بیشتر موارد پدیده های اطراف ما در مناسبات جنسی تاثیر می گذارند. شادی و اندوه، پیروزی و شکست، محرومیت یا بر خورداری و نیز وضعیت اجتماعی، روابط فامیلی، تغذیه و بهداشت، آب و هوا و بسیاری از پدیده های دیگر از عوامل تشدید یا تضعیف کننده نیروی جنسی به شمار می آیند.
ولی موارد گفته شده را می توان تا اندازه زیاد زیر کنترل در آورده و بر آن مسلط شد.
برخی از مردان براین باورند که با ازدواج مجدد و نوکردن همسرمی توانند رنگ و لعاب بیشتری به روابط جنسی خویش ببخشند، بعضی دیگر نیز به زندگی زناشویی خود ادامه می دهند ولی به آن وفادار نمی مانند و تسلیم تنوع طلبی خویش می گردند. پرسش این جاست: چرا جاذبه های بیرون از چارچوب زناشویی قوی ترعمل می کنند؟! به عبارتی دیگر چرا زن و شوهر نسبت به تحریک و تهیج یکدیگر رغبتی نشان نمی دهند و یا منفعل رفتار می کنند؟! درحالی که اریک فروم؛ روانشناس و جامعه شناس برجسته معتقد است انسان می تواند بدون تعویض شریک جنسی با همسر خود تا آخر عمر به ارضای کامل جنسی دست یابد.
مولف امیدوار است کتاب حاضر بتواند به پرسش های بالا پاسخ های مفید و درست بدهد و از این طریق به سلامت بهداشت روانی و جنسی همسران در گروه های سنی گوناگون یاری رساند. چراکه بی گمان سلامت در روابط جنسی شرط نخستین استواری روابط خانواده و سعادت زوجین محسوب می شود.

کتاب خستگی جنسی – محمدرضا تقدمی | 5600 تومان
خرید پستی