بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

فرهنگ فارسی دوجلدی – غلامحسین صدری افشار
نویسندگان: غلامحسین صدری افشار – نسرین حکمی – نسترن حکمی
ناشر: فرهنگ معاصر
شابک: ۹۷۸۹۶۴۸۶۳۷۹۴۶

درباره فرهنگ فارسی دوجلدی – غلامحسین صدری افشار :
این فرهنگ که  به کوشش غلامحسین صدری افشار، نسرین و نسترن حکمی از سوی انتشارات فرهنگ معاصر به بازار کتاب عرضه شده است، در بر دارنده ۶۰۰۰۰ واژه و اصطلاح ادبی، علمی، فنی و گفتاری زبان فارسی است.
در این فرهنگ تازه‌ترین واژه‌های رایج در زبان فارسی مانند پادمان، پودمانی، چت کردن و … ثبت و معنی دقیق آنها آورده شده است.
فرهنگ دوجلدی فارسی معاصر، مشتمل بر تعریف دقیق و ساده‌ی معنی یا معنی‌های هر واژه همراه با چگونگی کاربرد آن‌هاست. از دیگر ویژگی های این کتاب می‌توان به دارا بودن ۱۲ هزار ترکیب اسمی و فعلی رایج در زبان فارسی و در برداشتن حدود ۵۰ جدول با پیوست نام ماه‌ها، نشانه‌های الکترونیک، عنصرهای شیمیایی، الفبای لاتین و واحدهای متری اشاره کرد.
ویرایش، بازبینی و روزآمد کردن مدخل‌ها، افزایش آنها، گسترش تعریف‌ها و شاهد‌مثال‌ها از جمله ویژگی‌های ویراست تازه است که حجم کتاب راهم به دو برابر افزایش داده است.
دایره‌ی مخاطبان فرهنگ را عموم علاقه‌مندان به زبان فارسی تشکیل می‌دهند.
گروه مولفان این فرهنگ از جمله چهره‌های باتجربه در زمینه فرهنگ‌های زبان فارسی به شمار می‌روند که بیش از سه دهه تجربه کار مداوم در زمینه فرهنگ‌های زبان فارسی دارند.
استاد غلامحسین صدری افشار و خانم‌ها نسرین ونسترن حکمی پیش از این به خاطر ویرایش دوم فرهنگ معاصر فارسی جایزه کتاب سال در بخش کلیات را از آن خود کرده‌اند.

فرهنگ فارسی دوجلدی – غلامحسین صدری افشار | 50000 تومان
خرید پستی