بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب قدرت مدیریت ویل دان – کن بلانچارد
نویسنده: کن بلانچارد
مترجم: شهروز فرهنگ
ناشر: به آفرین
شابک: ۱-۴۶-۵۰۴۴-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب قدرت مدیریت ویل دان – کن بلانچارد :
با مطالعه کتاب قدرت مدیریت ویل دان – کن بلانچارد متوجه خواهیم شد که می توان با تکیه بر موارد مثبت در روابط (در اداره و یا در منزل) نتایج بسیار متفاوتی بدست آورد. در خلال داستان کتاب به ما می گوید برای بهتر شدن روابط و بالاتر رفتن راندمان کار باید در برابر اشتباهات تغییر جهت داد. به جای اینکه به آنچه که نادرست انجام شده تمرکز کنیم باید انرژی را به سمت نتایج مثبت تغییر جهت دهیم. به عبارتی ترکیب روش تغییر جهت و تاکید بر موارد مثبت می تواند دگرگونی بزرگی در روابط ما و اطرافیان بوجود آورد.
این کتاب نتیجه همکاری مشترک بین چاک تامپکینز، متخصص آموزش نهنگ‌های قاتل، و کن بلانچارد متخصص آموزش مدیران سازمان‌ها است. آنها در این کتاب به ما یاد می‌دهند که چگونه بازآموزی و هدایت مجدد از یک سو و بزرگ جلوه دادن کار مثبت از سوی دیگر، می‌تواند تفاوت عمده‌ای در روابط ایجاد کند. آنان «ویل دان» را به این منظور خلق کردند تا با استفاده از روش مدیریتی او، اثربخشی بیشتر در محیط کار و محیط خانه و همچنین قدرت روابط مثبت را نشان دهند.

بخشی از کتاب قدرت مدیریت ویل دان – کن بلانچارد :
… سالهای بسیاری در مورد قدرت رابطه مثبت، و آموزش به مردم برای انجام کارها با ترتیب صحیح برای دستیابی به نتایج مطلوب در محیط کار و زندگی سخنرانی کرده و مطالبی نوشته بودم. اما با کمال نومیدی نتایج معکوسی را در خانه ها و سازمان ها شاهد بودم. گویا بنابر این بود که مردم همیشه کارها را با ترتیب نادرستی انجام دهند. اعتقادی راسخ داشتم که تنبیه نقشی مخرب در روابط انسانی دارد، همچنین به این نتیجه رسیدم که استفاده از چنین روشی در مورد نهنگ های قاتل ایدا عاقلانه نیست…

کتاب قدرت مدیریت ویل دان – کن بلانچارد | 4000 تومان
خرید پستی