بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب عامل تغییر باش نه معلول تقدیر – مسعود لعلی
نویسنده: مسعود لعلی
ناشر: مهارت های زندگی
شابک: ۲-۶-۹۳۲۷۳-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب عامل تغییر باش نه معلول تقدیر – مسعود لعلی :
روز را خورشید می سازد، روزگار را ما ۶
داستان های کوتاه و شگفت انگیز از نویسنده سری کتاب های شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید، برای موفقیت در کسب و کار. مجموعه ای از آموزه های مفید و راهگشا و تجربیات گرانبها برای موقیت و پیروزی در بازار کسب و کار.
آدم بی هدف مانند مسافری است که وارد پایانه مسافربری می شود؛ گرچه آنجا اتوبوس فراوان است، اما چون نمیداند کجا می خواهد برود، نمی تواند سوار هیچکدام ازآنها بشود.

بخش هایی از کتاب عامل تغییر باش نه معلول تقدیر – مسعود لعلی :
اشک هایی که پس از هر شکست می ریزیم، همان عرقیست که برای پیروزی نریخته ایم. در گذشته نه چندان دور، در سمیناری در لاس وگاس یکی از شرکت کنندگان نزد من آمد و گفت: چهار سال پیش، وقتی شما برای این شرکت سخنرانی می کردید به ما گفتید که اگر هدف های روشن و نوشته شده داشته باشیم و برای به روز کردن مهارتمان پیوسته تلاش کنیم و هرگز تسلیم نشویم، می توانیم در آمد خود را دو برابر کنیم.
او گفت خوب! شما بسیار در اشتباه بودید. من در چهار سال گذشته همه رهنمود های شما را مو به مو اجرا کردم. ولی نه تنها در آمدم دو برابر نشد، بلکه در آمد من تا حدود ده برابر افزایش یافت. حتی برای خودم باور کردنی نیست که امروز نسبت به چهار سال قبل پیش از آنکه خود را وقف بهتر شدن در آنچه انجام می دهم سازم، چقدر در آمدم بالا رفته است.

کتاب عامل تغییر باش نه معلول تقدیر – مسعود لعلی | 8400 تومان
خرید پستی