بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب زنان و غلبه بر فکر و خیال – سوزان نولن هوکسیما (جلد اول)
نویسنده: سوزان نولن هوکسیما
مترجم: شقایق قندهاری
ناشر: پیدایش
شابک: ۲-۵۳۱-۳۴۹-۹۶۴-۹۷۸
شماره کتابخانه ملی: ۱۰۷۰۱۸۲

توضیحات پشت جلد کتاب زنان و غلبه بر فکر و خیال – سوزان نولن هوکسیما :
فکر و خیال بیش از حد خطرناک و ویرانگر است و از توانایی افراد در برخورد با مشکلات زندگی می‌کاهد. مردان نیز دچار فکر و خیال می‌شوند اما معمولا تعداد زنانی که دچار فکر و خیال شدید می‌شوند، دو برابر مردان است.
این مجموعه دو جلدی فکر و خیال شدید و راه‌های مبارزه با آن را بررسی می‌کند. در جلد اول، چیستی فکر و خیال و شیوه‌های غلبه بر آن و در جلد دوم، عوامل بروز فکر و خیال و راه‌های مبارزه با آن مطرح می‌شود. جلد نخست کتاب زنان و غلبه بر فکر و خیال شامل دو بخش است. “فکر و خیال شدید چیست و از کجا می آید؟ ” و “شیوه‌های غلبه بر فکر و خیال شدید چیست؟”

بخشی از کتاب زنان و غلبه بر فکر و خیال – سوزان نولن هوکسیما (جلد اول) :
“در طول چهار دهه گذشته، زنان در کسب استقلال و فرصت‌های مختلف اجتماعی رشد بی‌سابقه‌ای داشته‌اند. امروزه ما در انتخاب نوع روابط، داشتن و یا نداشتن فرزند، زمان بچه‌دار شدن، انتخاب حرفه و سبک و سیاق زندگی آزادی عمل بیشتری داریم. یعنی مجال‌ها و شانس‌هایی که برای نسل‌های پیشین حتی قابل تصور هم نبود. پیشرفت‌های علوم پزشکی ما را بیش از هر زمان دیگری تندرست کرده و به طول عمرمان افزوده است. ما به دلایل مختلفی می‌توانیم شاد و متکی به خود باشیم.
با این حال هر زمان که در فعالیت‌های روزانه وقفه‌ای به وجود می‌آید، بسیاری از ما با هجوم انواع نگرانی‌ها، افکار و هیجانات خارج از کنترل روبه‌رو می‌شویم که انرژی ما را تحلیل می‌برند. ما از فکر و خیال شدید، رنج می‌بریم؛ اسیر و گرفتار موجی از افکار و احساسات منفی می‌شویم و کارآیی و سلامتی‌مان مختل می‌شود …”

کتاب زنان و غلبه بر فکر و خیال – سوزان نولن هوکسیما (جلد اول) | 2800 تومان
خرید پستی