بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب آنچه دختران باهوش باید بدانند (مجموعه اول) – نانسی هولیوک – پتی کلی کریسول
نویسندگان: نانسی هولیوک – پتی کلی کریسول
مترجمان: گیتی شهیدی – روژین شاملو
ناشر: گام
شابک: ۴-۳۸-۲۸۵۵-۹۶۴-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی: ۲۶۷۷۵۲۷

درباره کتاب آنچه دختران باهوش باید بدانند (مجموعه اول) – نانسی هولیوک – پتی کلی کریسول :
این مجموعه شامل ۵ عنوان “مدیریت پول: روش های به دست آوردن، پس انداز و خرج کردن پول”، “تصمیم گیری سریع: چگونه از پس مشکلات برآییم”، “حفظ دوستی”، “شروع مدرسه ی راهنمایی: آنچه لازم است درباره ی معلم ها، تکالیف مدرسه و دوستان بدانید” و “رفتار مناسب” است.
هر جلد از کتاب های این مجموعه به یک مهارت اختصاص دارد.
نوجوانی سنی پر از مخاطره است و بسیاری از دختران نوجوان در این سن و سال رفتارهای مناسب با موقعیت‌شان را نمی‌شناسند، نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند، روش‌های پس‌انداز و خرج کردن پول را نمی‌شناسند و در دوستی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. این مجموعه با هدف کمک به دخترانی نوشته شده است که دوران نوجوانی را پشت سر می‌گذارند.
«شروع مدرسه‌ راهنمایی» نکاتی را درباره کلاس‌بندی، تکالیف مدرسه، معلم‌ها و کلاس‌های مختلف مدارس راهنمایی به دختران نوجوانی آموزش می‌دهد که به‌تازگی تحصیل در مدرسه ابتدایی را به پایان رسانده و وارد مرحله راهنمایی تحصیلی شده‌‌اند.
خیلی وقت‌ها دختران نوجوان نمی‌دانند در موقعیت‌های مختلف چه رفتارهایی داشته باشند. «رفتار مناسب» مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های مختلف است که رفتارهای مناسب در موقعیت‌های مختلفی هم‌چون میهمانی، غذا خوردن، صحبت کردن و … را به دختران توصیه می‌کند.
«حفظ دوستی» با بیان ارزش عظمت دوستی آغاز می‌شود و مسائل و مشکلاتی را بیان می‌کند که مممکن است گریبان دوستان را بگیرد. دعوا، حسادت، قهر و آشتی از جمله نکاتی است که در این اثر به آنها پرداخته شده است.
داشتن هوش مالی، احساس بهتری به انسان‌ها می‌دهد؛ اما روش‌های کسب درآمد، پس‌انداز و خرج کردن پول چیزهایی هستند که هر فردی به مرور زمان و کسب تجربه می‌آموزد. «مدیریت پول» کتابی است که چکیده‌‌ای از این روش‌ها را در اختیار دختران نوجوان قرار می‌دهد.
در دنیای کودکی بیشتر اوقات بزرگ‌ترها برای زندگی کودک تصمیم می‌گیرند؛ اما یک دختر نوجوان باید بداند چطور در زمان کوتاهی تصمیم درست بگیرد. «تصمیم گیری سریع» پیشنهادهایی برای موقعیت‌های سخت تصمیم‌گیری به دختران نوجوان ارائه می‌دهد.

کتاب آنچه دختران باهوش باید بدانند (مجموعه اول) – نانسی هولیوک – پتی کلی کریسول | 18300 تومان
خرید پستی