بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب آخرین تابستان کلینگزور – هرمان هسه
نویسنده: هرمان هسه
مترجم: عبدالحسین شریفیان
ناشر: اساطیر
شابک: ۴-۸۹-۵۹۶۰-۹۶۴
درباره کتاب آخرین تابستان کلینگزور – هرمان هسه :
کتاب شامل سه داستان نه چندان کوتاه از هسه است.
داستان اول، قلب کودک – Kinderseele نام دارد. در این داستان پدر به جای خداوند می نشیند. پدری که ترسناک است، مجازات می کند، دوست دارد، تو در محضرش وسوسه به خطا می شوی، از خطا لذت می بری، خودت را به خاطر خطا سرزنش می کنی، همیشه دیر مجازاتت می کند تا به اندازه ی کافی عذاب کشیده باشی، مجازاتت می کند و می بخشدت و باز دوستت خواهد داشت. به هر حال رنگی از عقده ی اودیپ تعریفی فروید اینجاست وقتی که نقش مکمل مادر در داستان حضور می یابد.
داستان دوم، کلاین و واگنر – Klein und Wagner قصه ی کارمند محترمی است که دست به قتل خانواده اش – دزدی و فرار می زند. داستان به راحتی سردرگمت می کند. به هر حال قصه باز هم قصه ی خودشناسی است. شاید یکی از نقاط اوج ماجرا این ادراک کلاین است که او به این دلیل از واگنر به شدت انتقاد کرده است که خود واگنری دیگر بوده است. واگنر که بوده؟ معلمی که سالها پیش خانواده اش را کشته و کلاین معتقد بوده این کار وحشیانه اش مستحق بزرگترین مجازات هاست.
داستان سوم، آخرین تابستان کلینگزور – Klingsor’s Last Summer نام دارد که در آن هسه ی نقاش گویی اتوبیوگرافی از آخرین تابستان زندگی می کند و سعی می کند با نوشته هایش اطرافش را و درونش را نقاشی کند.

کتاب آخرین تابستان کلینگزور – هرمان هسه | 6400 تومان
خرید پستی