بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب پیتر کامنسیند – هرمان هسه
نویسنده: هرمان هسه
مترجم: عبدالحسین شریفیان
شابک: ۹-۰۷۷-۳۳۱-۹۶۴

درباره کتاب پیتر کامنسیند – هرمان هسه :
این کتاب داستان زندگی جوانی است که دهکده‌ی کوچک خود را رها می‌کند تا سراسر جهان را زیر پا گذارد، ولی او جویای هنر است و به زیبایی‌های زندگی می‌نگرد. هسه با کمک او دیدگاههای شخصی خود را درباره‌ی هنر و سرنوشت آن بیان می‌کند و در جریان این جهانگردی، برتری زندگی طبیعی را بر تمدن شهری نشان می‌دهد و تمدن غرب را سخت سرکوب می‌کند. پیتر، قهرمان کتاب، پس از سرخوردگی از گردش و جهانگردی، به سرگردانی خویش پایان می‌دهد و به دهکده‌ی کوچکش بازمی‌گردد و کمر بازسازی آن را برمی‌‌بندد. هسه در این داستان، مسائل کودکی و نوجوانی را بیان کرده و کسانی را وصف می‌کند که در جستجوی شناخت شخصیت خویش‌ هستند و در بیشتر موارد، گناهکار و گریزان از محیط زندگی، خود را به خطر می‌اندازد.

نوشته جلد کتاب پیتر کامنسیند – هرمان هسه :
بالاتر از همه می‌خواستم راز مهر را در دلهایتان نشانم:
امید داشتم به شما بیاموزم که همگی زیوندگان را برادر باشید، و چندان سرشار از مهر شوید که حتی از اندوه و مرگ نهراسید و آنان را چون برادران و خواهرانی که سویتان می‌آیند پذیرا شوید..
هرمان هسه در خانواده‌ای از قدیم پروتستان به دنیا آمد. هرمان هسه در برابر هر اقتداری سرکشی می‌کند و از مسئله آموزش فارغ نیست. وی در سال ۱۹۲۵ در زیست نامه‌ای کوتاه می‌نویسد:
من در اواخر دوران جدید، اندکی پیش از بازآمدن قرون وسطی، در برج قوس، در پرتو مساعد مشتری به دنیا آمدم…

کتاب پیتر کامنسیند – هرمان هسه | 4900 تومان
خرید پستی