بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب لطفا انسان باشید – محمود نامنی – رضا امان الهی
نویسندگان: محمود نامنی – رضا امان الهی
ناشر: آسیم – نامن
شابک: ۹-۵۲۲-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب لطفا انسان باشید – محمود نامنی – رضا امان الهی :
انسان بودن زیاد سخت نیست. حتما سخت نیست. دو راه همیشه برای انسان باز است و آنها نیک و بد است.
این موضوع را چه کسانی که به خدا اعتقاد دارند و چه آنهایی که اعتقادی به موجودیت خدایی واحد را منکر میشوند به صورت کلی اذعان میکنند که میتوان انسان بود.
کتاب حاضر ششمین جلد از مجموعه کتاب‌هایی برای تمام فصول زندگی است که در آن از مباحثی چون، دوست‌داشتن، حرمت، پول، شکرگزاری، روح و زندگی بعد از مرگ، آداب معاشرت، آشپزی، معنویت و … سخن به میان آمده است.
در این دلنوشته می خواهیم در مورد قلب تپنده ی زندگی و اساس و اصل هستی که مرکزیت زندگی ما را تشکیل می دهد صحبت کنیم. مساله بسیار بسیار مهمی که قرن هاست همه ی ما آن را فراموش کرده ایم و نمی دانیم که زندگی با آن نفس می کشد!
درست مانند یک ماهی شده ایم که حضور آب را احساس نمی کند مگر آن لحظه که در ساحل افتد! و ما که حضور ارزشمند و حیاتی اکسیژن را در هر لحظه احساس نمی کنیم مگر آن زمان که به بهانه ی نبود اکسیژن، نفسمان به شمارش بیفتد!
شاید حیرت کنید! چه چیزی آن قدر مهم است که ما از آن غافل بوده ایم؟
برایتان می گوییم: چیزی که زندگی ما با آن نفس می کشد و به حیات خود ادامه می دهد، نان و غذا و … هیچ کدام نیست! و درست مانند اکسیژن نادیدنی است! و آن چیزی نیست جز ( حرمت!)
شاید شنیدن نام آن نیز برایتان نا آشنا باشد و باور کنید که صحبت کردن درباره ی چیزی که با چشم سر نمی توان دید و باید آن را با چشم دل دید بسیار بسیار دشوار است. موضوعی بسیار ساده و در عین حال بسیار حیاتی و مهم که تاکنون در هیچ کتابی از آن یاد نشده اما همواره عوارض و رویکرد آن در زندگی انسان نمایان و آشکار می گردد.

کتاب لطفا انسان باشید – محمود نامنی – رضا امان الهی | 48600 تومان
خرید پستی