بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب لحظه های واقعی – باربارا دی آنجلیس
نویسنده: باربارا دی آنجلیس
مترجم: لیلا آزادی
ناشر: معیار علم
شابک: ۱-۹۵-۶۶۵۱-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب لحظه های واقعی – باربارا دی آنجلیس :
راز شادکامی حقیقی را دریابید
کتاب لحظه های واقعی به شما کمک می کند تا نه تنها به آرامش برسید بلکه زندگی خود را متحول کنید. گاهی در زندگی زمانی برای تعمق و دگرگونی فرا می رسد.

بخشی از کتاب لحظه های واقعی – باربارا دی آنجلیس :
این کتاب را نوشتم چون به درس ها و یاد آوری های آن برای خودم نیز نیاز داشتم. نوشتم چون زندگی من هم همچون بسیاری از زندگی های دیگر به لحظه های واقعی بیشتری نیاز دارد. این کتاب را نوشتم چون به عنوان یک نویسنده می دانم که همیشه مقتدرانه ترین راه خودیابی سکوت بوده است، گوش سپردن به سکوت، نوشتن آن چه می شنوم و دانستن این مطلب که عبارات جاری شده از درون من به روی کاغذ وسیله ای برای یادگیری من و سپس دیگران می باشد تا در صورت تمایل از آن برخوردار شوند.
گاهی در زندگی زمانی برای تعمق و دگرگونی فرا می رسد و این یکی از همان زمان ها برای من به شمار می رود. در طی چند سال گذشته، به موفقیت های دلخواه بسیاری دست یافته ام. با مرد رویاهام ازدواج کرده ام، یک زندگی عالی دارم و فرد متمولی هستم. ولی با تمام این اوصاف، وقتی از خود می پرسیدم: باربارا، آیا خوشحال و راضی هستی؟ در پاسخ دادن به خود می ماندم. دوستان تماس می گرفتند و به خاطر موفقیت هایم یا ازدواجم به من تبریک می گفتند و همواره از آنها می شنیدم که: باربارا، با داشتن این زندگی دیگر چیزی کم نداری و حتما باید خیلی خوشبخت باشی. می دانستم که با این همه نعمت در زندگیم دیگر واقعا باید احساس خوشحالی و رضایت کنم اما انگار این طور نبود.

کتاب لحظه های واقعی – باربارا دی آنجلیس | 13000 تومان
خرید پستی