بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب زندگی بی حد و مرز – نیک وی آچیچ
نویسنده: نیک وی آچیچ
مترجم: مسیحا برزگر
ناشر: ذهن آویز
شابک: ۱-۰۹۴-۱۱۸-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتابخانه ملی: ۲۶۶۵۶۵۹

شه گوشه آن نشان دهنده روحیه و انگیزه یکی از عجیب ترین انسان هایی است که امروز در عنفوان جوانی به سر می برد و با نیرویی روانی و انگیزشی، به دیگران روحیه و امید می بخشد.
کتابی خاص که به شرح زندگی و موفقیت های انسانی خاص اختصاص دارد که با وجود محدودیت ها و نقص های جسمی، به پیشرفت های خیره کننده دست یافته است. نیک وی آچیچ درباره خودش می نویسد: «من بدون دست و پا به دنیا آمدم. اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر می کنم و به میلیون ها نفر الهام می بخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر ناملایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند»…
آچیچ در این کتاب تجربه‌های خود را در مواجهه با مشکلات و موانع زندگی با خوانندگان در میان می‌گذارد؛ مشکلاتی که بخش اصلی آن‌ها ناشی ار نقایص جسمی اوست ولی این‌ها مانع نشده است تا او امید و عشق و توانایی‌های دیگرش را نادیده بگیرد.
من ایمان دارم که زندگیم حد و مرزی ندارد. دلم می خواهد تو نیز، صرف نظر از دشواری های زندگیت، چنین احساسی داشته باشی. ما همسفریم. در آغاز سفرمان، لطفا قدری درنگ کن و درباره تمامی محدودیت هایی فکر کن که بر زندگی خویش تحمیل کرده ای و یا به دیگران اجازه داده ای بر زندگیت تحمیل کنند. اکنون به این بیندیش که رهایی از این محدودیت ها چه حس و حالی دارد. زندگی تو چگونه می بود اگر همه چیز برایت ممکن می شد؟

کتاب زندگی بی حد و مرز – نیک وی آچیچ | 13900 تومان
خرید پستی