بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب دل نوشته های روانشناس کافه نادری – رامین کریمی
نویسنده: رامین کریمی
ناشر: بهار سبز
شابک: ۳-۵۴-۵۳۸۴-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی: ۳۰۰۰۶۶۲

درباره کتاب دل نوشته های روانشناس کافه نادری – رامین کریمی :
کلام های برگزیده در کتاب دل نوشته های روانشناس کافه نادری چون جویباری زلال، ذره ذره جان را سیراب می کند و احساس های لطیف را بیدار می سازد.
همچنان که با این کتاب پیش می رویم، از آرامش، ایمان، عشق، محبت و پاکی لبریز می شویم. هر نکته ای را که می خوانیم احساس بهتری پیدا می کنیم، تا آسمان اوج می گیریم و خود را به خداوند نزدیکتر می یابیم.
در نهایت تنهایی هایت ایمان داشته باش که دستی در آسمان یا در زمین برایت به دعا بلند شده. تنهاترین آدمها در نقطه بی نهایت تنهایی شان چنان خدا را لمس می کنند که به حس بی نیازی می رسند. آرامشی که از داشتن خدا به تو می رسد از هر نوازشی دلچسب تر است.
این کتاب برای کسانی نوشته شده که خیابان جمهوری را به عشق کافه نادری اش متر می کنند. کسانی که دغدغه فرهنگی دارند، کتابی روانشناختی-جامعه شناسی می خواهند و دنبال نسخه های موجود در کتاب های خودیاری نیستند. این کتاب به همین دلیل توجه شما را به خود جلب کرده است. ما پس از آخرین صفحه هم با هم خواهیم بود.
کافه نادری نام یکی از کافه‌های قدیمی تهران است. کافه نادری در شرق پل حافظ در خیابان نادری (جمهوری فعلی) واقع شده‌است. در سال ۱۳۰۶ مهاجر روسی با نام خاچیک مادیکیانس این کافه را دایر کرد.
این کافه سال‌ها پاتوق شاعران، نویسندگان و روشنفکران بوده‌است. صادق هدایت، جلال آل‌احمد و سیمین دانشور از برجسته‌ترین این افراد بودند.

کتاب دل نوشته های روانشناس کافه نادری – رامین کریمی | 4400 تومان
خرید پستی