بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب برندگان و بازندگان – سیدنی. جی. هریس
نویسنده: سیدنی. جی. هریس
مترجمین: مینو پرنیانی – پروین مصطفوی
ناشر: خجسته
شابک: ۹۶۴-۶۲۳۳-۰۴-x
شماره کتابخانه ملی ایران: ۸۶۲۵-۷۶م

درباره نویسنده کتاب برندگان و بازندگان :
سیدنی. جی. هریس به خاطر نگارش مقاله هایی تحت عنوان “کاملا شخصی” که هر روز به طور همزمان در ۱۸۰ روزنامه در سراسر ایالات متحده آمریکا و کانادا به چاپ می رسد، از شهرت زیادی برخوردار است. هریس منتقد هنری روزنامه “شیکاگو دیلی نیوز” است و در دانشگاه شیکاگو نیز به تدریس هنرهای ازاد اشتغال دارد. هریس پیشتر عضو هیات علمی موسسه مطالعات علوم انسانی “آسپین” بود.

بخشی از کتاب برندگان و بازندگان – سیدنی. جی. هریس :
همه ما دوست داریم که “برنده” باشیم و نه “بازنده”. ولی آیا میل به “برنده” بودن به تنهایی کافی است؟ با این که زندگی همواره توام با پیکار نیست، اما شاید بتوان آن را به صحنه “بازی” پیچیده ای تشبیه نمود، که پیروزی در آن ، رمز و رازی دارد.
سیدنی. جی. هریس نویسنده ای سرشناس و واقع گراست که رموز “برنده” شدن را ر میدان زندگی می شناسد و برای موفقیت در آن راه هایی ساده پیشنهاد می کند. اگر “برنده” بودن را به عنوان هدف زندگی خود انتخاب کرده اید، این کتاب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.
برنده متعهد می‌شود. بازنده وعده می‌دهد. وقتی برنده‌ای مرتکب اشتباه می‌شود، می‌گوید:
«اشتباه کردم.» وقتی بازنده‌ای مرتکب اشتباه می‌شود، می‌گوید: «تقصیر من نبود.» برنده بیش از بازنده، کار انجام می‌دهد و در انتها بازهم وقت دارد. بازنده همیشه «آن‌قدر گرفتار» است که نمی‌تواند به کارهای ضروری بپردازد. برنده به بررسی دقیق یک مشکل می‌پردازد. بازنده از کنار مشکل گذشته و آن را حل‌نشده رها می‌کند. برنده می‌گوید: «بیا برای مشکل،راه‌حلی پیدا کنیم.» بازنده می‌گوید: «هیچ‌کس راه‌حلی را نمی‌داند.» برنده: می‌داند به‌خاطر چه چیزی پیکار کند و بر سر چه چیزی توافق و سازش نماید. بازنده آن‌جا که نباید، سازش می‌کند و به ‌خاطر چیزی که ارزش ندارد، مبارزه می‌کند. برنده با جبران اشتباهش، تأسف و پشیمانی خود را نشان می‌دهد. بازنده می‌گوید: «متأسفم» اما در آینده، اشتباه خود را تکرار می‌کند. برنده مورد تحسین واقع ‌شدن را به «دوست داشته‌شدن» ترجیح می‌دهد، هرچند که هر دو حالت را مدنظر دارد. بازنده، «دوست‌داشتنی» بودن را، به مورد تحسین واقع شدن ترجیح می‌دهد، حتی اگر بهای آن خفّت و خواری باشد.

کتاب برندگان و بازندگان – سیدنی. جی. هریس | 6000 تومان
خرید پستی