بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب آیین زندگی – دیل کارنگی
نویسنده: دیل کارنگی
مترجم: هانیه حق نبی مطلق
ناشر: سلسله مهر
شابک: ۲-۰-۹۰۳۴۸-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب آیین زندگی – دیل کارنگی :
کتاب آیین زندگی اثر ماندگار دیل کارنگی از جمله کتابهایی است که اکثر روانشناسان و حتی مردم عادی آنرا می شناسند و از کتابهایی می دانند که برای همه مردم قابل فهم و مهم تر از آن قابل عمل کردن است.
تفاوتی که این کتاب با دیگر کتاب‌های مشابه اش دارد، در عملی بودن و سادگی کلام آن است. دیل کارنگی در نوشتن این کتاب نیامده است که اصول موفقیت را با استفاده از آخرین متدهای تئوریکال روانشناسی به شما معرفی کند. کتاب‌های او چکیده‌ای از تجریبیات عملی زندگی صدها نفر از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین انسان‌های روی زمین است. او با معرفی جنبه های مختلف افراد مشهور و بزرگ و موفق، از شکسپیر گرفته تا حافظ شیرازی، از چارلز دیگنز تا تئودور روزولت، راهکارهایی عملی برای داشتن زندگی‌ای با حداقل نگرانی و مشکل ارائه کرده است.
دیل کارنگی در ۲۴م نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری بدنیا آمد. خودش در کتاب هایش بارها به فقر شدیدی که در دوران کوردکی تجربه کرده اشاره کرده است. او در سال ۱۹۳۶ کتاب آیین دوست یابی را منتشر گرد که به گفته‌ی خودش یک شبه نایاب شد! یکی از شخصیت‌های بسیار مورد توجه دیل کارنگی، رییس جمهور آمریکا در بین سال های ۱۸۶۱ ا ۱۸۶۵، آبراهام لینکلن بود که کتابی نیز تحت عنوان “لینکلن، انسانی ناشناخته” در رابطه با او نوشته است، که به گفته‌ی خودش ۱۰ سال صرف نوشتن این کتاب کرده است. او در سال ۱۹۱۲ بنیاد کارنگی را تاسیس کرد که تاکنون نیز پابرجاست. دیل در بیش از ۷۵ کشور جهان برای بیش از ۸ میلیون نفر سخنرانی کرد. دیل کارنگی در ۱ نوامبر ۱۹۵۵ فوت کرد.

سرفصل های کتاب آیین زندگی – دیل کارنگی :
– حقایقی در مورد تشویش و نگرانی
– روش های اساسی در تجریه و تحلیل نگرانی
– چگونه می توان نگرانی ها را از ذهن دور نگه داشت؟
– معرفی یک روش کامل برای پیروز شدن بر نگرانی ها
– معرفی شش روش جهت ممانعت از خستگی و نگرانی و شاداب نگه داشتن روح و جسم
– چگونه می توانیم از انتقاد دیگران نگران و عصبانی نشویم؟
– و…
– به همراه بیان مثال ها و روش های عملی برای غلبه بر نگرانی و استرس

کتاب آیین زندگی – دیل کارنگی | 15600 تومان
خرید پستی