بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ – باربارا دی آنجلیس
نویسنده: باربارا دی آنجلیس
مترجم: هادی ابراهیمی
ناشر: نسل نواندیش
شابک: ۶-۰۱۱-۴۱۲-۹۶۴

درباره کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ – باربارا دی آنجلیس :
کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ – باربارا دی آنجلیس شامل ۱۲ فصل در ۳ بخش است که در اینجا متن آغازین هر سه بخش برای مطالعه و آشنایی با محتوای این کتاب آورده شده است.
بخش ۱: درک انتخاب‌های عشقی‌تان
در برابر همسر آیندهتان نشسته‌اید. از نگاهش می‌خوانید که نگران است. به او چه پاسخ خواهید داد و هم‌چنان که به خطوط چهره او خیره شده‌اید، به آینده این رابطه می‌اندیشید. می‌دانید که می‌خواهد با شما ازدواج کند. شما دوست‌اش دارید و زندگی بدون او را نمی‌توانید تصور کنید. اما فکر ازدواج با او، شما را تا سر حدّ مرگ می‌ترساند. چه پیش خواهد آمد اگر به او قول ازدواج بدهید، و بعداً دریابید که شخص دیگری نیز وجود دارد که با او تفاهم بیشتری دارید؟ چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که او همان شخصی است که شما می‌خواهید؟
شما و همسرتان مشغول خوردن شام و تماشای یک فیلم از تلویزیون هستید. تمام هفته این اولین فرصتی بوده است تا با یکدیگر تنها باشید. مشکل می‌توانید باور کنید ماه بعد دهمین سالگرد ازدواج شما با هم است. ده سال خوبی بوده است و گرچه مشکلات بزرگی در این ازدواج مشهود نیست. بعضی‌اوقات به این می‌اندیشید که آیا انتخاب درستی کرده‌اید؟ شما او را دوست دارید، اما نه به اندازه اولین باری که او را دیدید. شما به او که نشسته است، نگاهی می‌اندازید و از خود می‌پرسید که آیا واقعاً خوشبخت‌اید. یا این‌که فقط زندگی‌تان تأمین است؟ آیا شما با فرد دیگری خوشبخت‌تر نبودید؟ آیا او واقعاً همسر مطلوب شماست؟
بخش ۲ : دوری از فرد نامناسب
این بخش از کتاب “عواملی را که منجر به شکست رابطه می‌شوند” به شما خواهد آموخت. در فصل پنجم، ده نوع رابطه که به درد و یأس می‌انجامد به بحث و بررسی گذاشته می‌شود. در فصل شش، برخی “نقطه‌ضعف‌های مهلک” را که به مشکلاتی جدّی منتهی خواهند شد و باید در همسر خود مراقب‌شان باشید، معرفی می‌کند و سرانجام در فصل هفت، درباره “بمب‌های ساعتی تفاهم” آموزش‌های مهمی به شما داده خواهد شد؛ شرایطی که به‌طور ذاتی در روابط شما وجود داشته، ناگهان بروز می‌کنند و موجب “خود-تخریبی” رابطه می‌شوند. مطمئن‌ام که پس از خواندن این فصل‌ها، قادر خواهید بود تا روابط گذشته، حال و آینده خود را با وضوح، صراحت و صداقت بیشتری ارزیابی کنید.
بخش ۳ : شناسایی فرد مناسب
بخش قبل برای کمک به شما در بر حذر بودن از افراد نامناسب و درک موانعی که موجب شکست روابط می‌شوند، طراحی شده بود. حال، وقت آن است تا بیاموزید که به هنگام انتخاب همسر به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید و این‌که اساساً “چه” کسی برای شما مناسب است.

فهرست فصل های کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ – باربارا دی آنجلیس :
بخش اوّل: درک انتخاب‌های عشقی‌تان
فصل ۱: عشق کافی نیست
فصل ۲: چرا و چگونه عاشق می‌شویم؟
فصل ۳: عاشق شدن به دلایل نادرست
فصل ۴: شش اشتباه بزرگ که در ابتدای روابط مرتکب می‌شویم
بخش دوّم: دوری از فرد نامناسب
فصل ۵: ده نوع رابطه که سرانجامی نخواهند داشت
فصل ۶: نقطه‌ضعف‌های مهلک
فصل ۷: بمب‌های ساعتی تفاهم
بخش سوّم: شناسایی فرد مناسب
فصل ۸: شش ویژگی شخصیتی که باید در همسر آینده خود دنبال آن باشید
فصل ۹: بیوشیمی جنسی
فصل ۱۰: چه کسی برای‌تان مناسب است؟
فصل ۱۱: تعهد
فصل ۱۲: حدیث عشق

کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟ – باربارا دی آنجلیس | 13800 تومان
خرید پستی