بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب کارل گوستاو یونگ – گرهارد ور
نویسنده: گرهارد ور
مترجم: پریسا رضایی – رضا نجفی
ناشر: کتاب پارسه
شابک: ۳-۹۹-۵۰۲۶-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی: ۳۰۵۷۷۱۸

درباره کتاب کارل گوستاو یونگ – گرهارد ور :
گرهارد ور متولد ۱۹۳۱ در آلمان، پژوهشگر مسائل دینی و عرفانی است. از جمله آثار او زندگینامه رودلف اشتاینر،عارفان مسیحی و شرح اندیشه های مارتین لوتر و فریدریش نیچه و… هستند.
کتاب کارل گوستاو یونگ نوشته گرهارد ور از مجموعه کتاب های “بزرگان اندیشه و هنر” است که شرح زندگی و آثار کسانی است که بر اندیشه انسان معاصر تاثیر نهاده اند. هر جلد از این کتاب ها تصویرگر زندگی و فعالیت های یکی از این بزرگان است که همراه با عکس هایی، آلبومی را از مجموعه کوشش های وی در برابر خواننده قرار می دهد.
بنابراین این مجموعه را می توان زندگینامه مصور بزرگ ترین چهره های اندیشه و هنر جهان به شمار آورد. بی تردید کارل گوستاو یونگ؛ روان پزشک و متفکر سوئیسی، همچون زیگموند فروید مهم ترین آموزه های علوم انسانی جدید را در حوزه روان شناسی بنیان نهاده است.
یونگ اندیشمندی بود که بر اساس مشاهدات شخصی اش دانش می اندوخت و در کتاب می توانید منبع و منشاء کاوش های او را بشناسید. مجموعه حاضر ترجمه ای است از کتاب های انتشارات روولت آلمان که با عنوان تک نگاری های رو رو رو منتشر شده و مورد توجه دانشگاهیان، پژوهشگران و مخاطبان عام قرار گرفته است.

کتاب کارل گوستاو یونگ – گرهارد ور | تومان
خرید پستی