بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب زبان بدن به زبان آدمیزاد – الیزابت کونکه
نویسنده: الیزابت کونکه
مترجم: زهرا نعمتی
ناشر: هیرمند
شابک: ۸-۲۸۱-۴۰۸-۹۶۴-۹۷۸

درباره کتاب زبان بدن به زبان آدمیزاد – الیزابت کونکه :
اگر رفتار مردم شما را دچار سردرگمی می‌کند یا می‌خواهید اثرگذاری خود بر دیگران را بهبود بخشید، کسب اطلاعات درباره‌ی زبان بدنِ خود می‌تواند کلید کار باشد. در این کتاب کشف می‌کنید که چگونه بدن منظور واقعی افراد را آشکار می‌سازد و چگونه می‌توانید از بدن و حالات چهره‌ی خود برای بهتر کردن تصویر خود در نظر دیگران استفاده کنید. زبان بدن به زبان آدمیزاد بررسی می‌کند که چرا هریک از ما پیام‌های خاصی را به دیگران منتقل می‌کنیم، چگونه رایج‌ترین حالات چهره را تفسیر کنیم و در ادامه نشان می‌دهد که چگونه از درک تازه‌ی خود از زبان بدن برای موفقیت در کار، روابط و گفتگوهای خود بهره ببریم. حرکات واقعاً رساتر از کلمات سخن می‌گویند.
تحقیقات چشم‌گیری بر روی زبان بدن به عنوان موضوعی نسبتاً تازه در حوزه‌ی مطالعات مربوط به رفتار اجتماعی و سیر تکاملی آن انجام داده‌اند. تاثیر هر یک از تفاوت‌های فرهنگی، جنسیتی و مذهبی بر روی زبان بدن، هر کدام به تنهایی می‌تواند کتابی جداگانه به خود اختصاص دهد! نویسنده این کتاب را بیشتر از دیدگاه فرهنگ انگلیسی زبان غرب نوشته است. در یک بافت ارتباطی با آمیزه‌ای از فرهنگ‌های مختلف بسیار بیش از این می‌توان درباره‌ی زبان بدن نوشت. با وجود این نویسنده در انتخاب مطالب سخت‌گیر بوده است و بر استفاده از زبان بدن در جهت بهبود ارتباط غیر کلامی در روابط شخصی و کاری تمرکز نموده است.
الیزابت کونکه در کتاب زبان بدن به زبان آدمیزاد به شرح شیوه‌های تشخیص و شناسایی رفتارها و حالات خاص می‌پردازد که هم پیام گفتاری و هم غیرگفتاری را منتقل و آن را تصدیق می‌کند. با بالا بردن توانای‌هایتان در تفسیر زبان بدن، درک اینکه چگونه بدن‌تان پیام‌ها را منتقل می‌کند و تشخیص اینکه چگونه حس و حال و تفکرتان در حرکات، اشارات و حالات چهره‌تان نمود پیدا می‌کند، در ارتباط فردی‌تان موفق خواهید شد با تشخیص پیام‌های بدن و پاسخ به آن‌ها می‌توانید جریان مکالمه را هدایت کنید و گفتگو ها را به سادگی و به طور موثری پیش ببرید.
نویسنده در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه افکار و احساسات‌تان بر حرکات و حالاتتان تاثیر می‌گذارد و اینکه این مسئله در باره دیگران نیز صدق می‌کند. هدف این کتاب آن است که زبان بدن خود و دیگران را بشناسید. ضمن آن‌که قصد دارد تا به شما در تفسیر درست حرکات اشارات و حالات کمک کند.
در آخر اینکه کتاب زبان بدن به زبان آدمیزاد نشانه‌ها و پیام‌هایی را که می فرستید تقویت می‌کند تا روابط‌تان را بهبود بخشد.

کتاب زبان بدن به زبان آدمیزاد – الیزابت کونکه | 14800 تومان
خرید پستی