بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب راه حل سوم – استفان کاوی
نویسنده: استفان کاوی
مترجم: مجید شهرابی
ناشر: نسل نواندیش
شابک:۵-۵۱۳-۲۳۶-۹۶۴-۹۷۸
درباره کتاب راه حل سوم – استفان کاوی :
حل دشوارترین مشکلات زندگی
آیا شما از این که بعضی‌ها چگونه با زندگی کنار می‌آیند، شگفت زده نمی‌شوید؟ آنها همیشه تیزهوش، خوشرو و بانشاط هستند و هیچ گاه در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شوند و در هنگام مواجهه با آن استوار می‌ایستند. در مقابل ، افرادی هم هستند که همواره شکایت دارند و گله می‌کنند، از کاه، کوه می‌سازند و زندگی را بـا اخم و تخم سپری می‌کنند.
هر کسی به نوبه خود دارای مشکلات، استرس‌ها و تنش‌های مخصوص به خود است. اما اگر شما بیاموزید که چگونه با آنها کنار بیایید در پایان، پیروز از میدان خارج می‌گردید. معجزه‌هـا بـه خودی خود روی نمی‌دهند، ایـن شما هستید که باید آنها را خلق کنید. اگر مشکلی دارید، به جای آن که منتظر بمانید تا مشکل خود به خود حل شود ، قدم نخست را بردارید و آن را حل کنید.
زندگی مالامال از مشکلاتی است که برطرف کردن آنها ناممکن به نظر می رسد: مشکلات فردی، مشکلات خانوادگی، مشکلاتی در محیط کار، با همسایه ها و با جهانی گسترده تر و وسیع تر. شاید شما یک زندگی زناشوئی داشته باشید که شروع خوب و خوشی داشته است، اما در حال حاضر به سختی یکدیگر را تحمل می کنید و باهم کنار می آیید. شاید روابطی سرد و بی روح با والدین، خواهر و برادرها یا فرزندان خود دارید، ممکن است در محیط کارتان احساس سردرگمی و بلاتکلیفی کنید وهمیشه از این که ناچاررید بیش از حقوق و درآمدتان کار کنید، ناراحت باشید و ذهنتان همیشه در گیر خود خوری و کلنجار رفتن باشد. یا شاید مانند بسیاری از افراد جامعه، از این همه مرافعه، دعوا و جنجال بین آدم ها خسته اید و می ترسید که هر حرکتی از سوی شما با شکایتی از سوی دیگران همراه شود. پس ترجیح می دهید تا حد ممکن از دیگران دوری کنید و جرات هر اقدام و حرکتی را از خود می گیرید تا مجبور نباشید پیامدهای بعدی آن را تحمل کنید. کتاب راه حل سوم – استفان کاوی رویکردی نوین برای رفع مشکلات به شما معرفی می کند و راه حل های خلاقانه ای ارائه می دهد.
دکتر استفان کاوی به همین روش به تحول و دگرگونی زندگی میلیون ها نفر کمک کرده است. دکتر کاوی در این کتاب هم مشکلات فردی و شغلی را رفع می کند و هم برای حل چالش های بزرگ موجود در سازمان ها و اجتماع، راه حل هایی نوین ارائه می دهد. در هر چالش و کشمکشی راه حل اول، روش من و راه حل دوم روش توست و همیشه این کشمکش و پرسش وجود دارد که کدام روش بهتر و موثرتراست. روش های بسیاری برای رفع مشکل وجود دارد. این کتاب روش فکری جدیدی را معرفی می کند که برای تمام کسانی که در جستجوی راه حل های موثر برای مشکلات فردی و شغلی خود هستند، راهگشاست.

کتاب راه حل سوم – استفان کاوی | 19800 تومان
خرید پستی