بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب از موج تا اوج – مسعود لعلی
نویسنده: مسعود لعلی
ناشر: بهار سبز
شابک: ۴-۴۴-۵۳۸۴-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب از موج تا اوج – مسعود لعلی :
قصه هایی برای از بین بردن غصه ها
شامل ۶۵ داستان هوش معنوی و حکایات عرفانی
خدایا در تمام لحظه هایم تکرار می شوی ولی تکراری نمی شوی

بخش هایی از کتاب از موج تا اوج – مسعود لعلی :
داستان «کشیش و بودایی و مسلمان»:
یک روز یک کشیش مسیحی، راهب بودایی، و ملای مسلمان تصمیم می گیرند تا ببینند کدوم توی کارش بهتره. به همین منظور، تصمیم می گیرند که هر کدوم به یک جنگل برند، یک «خرس» پیدا کنند و سعی کنند اون «خرس» رو به دین خودشون دعوت کنند.
بعد از مدتی، دور هم جمع میشند و از تجربه شون صحبت می کند… اول از همه کشیش شروع به صحبت کرد: «وقتی خرس رو دیدم، براش چند آیه از کتاب مقدس (درباره قدرت صلح، کمک و مهربانی به دیگران) خوندم و بهش آب مقدس پاشیدم. خرس اونقدر شیفته و مبهوت شد که قراره هفتهٔ دیگه اولین مراسم تشریفش برگزار بشه».
راهبه بودایی گفت: «من خرسی رو کنار یک جوی آب توی جنگل دیدم. براش مقداری از کلمات آسمانی بودای بزرگ موعظه کردم. براش از قدرت ریاضت، تمرکز و قانون کارما (قانون عمل و عکس العمل رفتار آدمی) صحبت کردم. خرس آنقدر علاقه مند شده بود که به من اجازه داد غسل تعمید بدهمش و براش یک اسم مذهبی-بودایی انتخاب کنم».
پس از آن، هر دو به ملای مسلمان نگاه کردند که روی تخت (و در حالی که از سر تا پا بدنش توی گچ بود) دراز کشیده بود. ملا گفت: «هههممم… الان که به گذشته و اون روز فکر می کنم، می بینم که شاید نباید کارم رو با (ختنه کردن) شروع میکردم!»

داستان «آدم و حوا کجائی بودند؟»:
یه انگلیسی، یه فرانسوی و یه ایرانی داشتن به زندگی آدم و حوا توی بهشت نیگا میکردن. انگلیسیه میگه: چه سکوتی، چه احترامی! مطمئنم که اینا انگلیسیند!
فرانسویه میگه: اینا هم لختن، هم زیبا و هم رفتار عاشقانه ای دارند! حتماً فرانسویند!
ایرانیه میگه: نه لباسی! نه خونه ای! فقط یک سیب برای خوردن! تازه، فکر هم میکنن توی بهشتن! پس صد در صد ایرانیند!

کتاب از موج تا اوج – مسعود لعلی | 6300 تومان
خرید پستی