بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب پدر پولدار پدر بی پول – رابرت کیوساکی
نویسنده: رابرت کیوساکی
مترجم: مامک بهادرزاده
ناشر: پیک آوین
شابک: ۷-۰-۹۳۶۶۸-۹۶۴-۹۷۸
شناسه کتابخانه ملی: ۱۹۰۹۸/۸۳-۸۰م

درباره کتاب پدر پولدار پدر بی پول – رابرت کیوساکی :
کتاب پدر پولدار پدر بی پول نقطه شروعی است برای همه کسانی که مایلند بر آینده خود کنترل قاطعی داشته باشند و هدایت آن را در دست بگیرند.
ما دوران گذشته را پشت سر گذاشته ایم و به زمانه ای رسیده ایم که علم و ثروت در یک راستا قرار گرفته اند. علم و ثروت بحث امروز است. کتاب پدر پولدار پدر بی پول که به مدت سه سال پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بود، به بررسی زندگی دو پدر می پردازد که یکی پولدار و دیگری بی پول است.
درسهایی که ثروتمندان برای کسب پول به فرزندانشان می دهند! رابرت کیوساکی به مردم آموزش می دهد چگونه میلیونر شوند … به همین دلیل مردم نام او را معلم مدرسه میلیونرها گذاشته اند. مهمترین علت مشکلات مالی مردم این است که سالهای سال درس می خوانند اما درباره پول هیچ چیز نمی خوانند، نتیجه این است که فقط یاد می گیرند برای پول کار کنند… اما هرگز نمی فهمند چه کنند تا پول برایشان کار کند. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که:
– افسانه درآمد بیشتر لازمه پولدار شدن است را از بین می برد.
– با تفکر خانه خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن به مقابله برمی خیزد.
– به پدر و مادر ها نشان می دهد چرا نمی توانند برای آموزش های مالی به فرزندانشان به سیستم آموزش مدارس متکی باشند.
– یکبار و برای همیشه مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می سازد.
– وبالا خره به شما یاد می دهد چگونه مسائل مالی و نقش پول را به فرزندانتان بیاموزند تا آینده مالی موفق پیش رو داشته باشند.
من عاشق فرزندانم هستم ومی خواهم اطمینان حاصل کنم از بهترین تحصیلات ممکنه بر خوردار خواهند شد! سیستم آموزش قدیمی اگر چه با اهمیت است اما دیگر کافی نیست.همگی ما نیاز داریم پول را بشناسیم و با نقش آن آشنا شویم.

بخشی از کتاب پدر پولدار پدر بی پول – رابرت کیوساکی :
من دو پدر داشتم، یکی پولدار و دیگری بی پول. اولی تحصیلکرده و باهوش بود، او مدرک دکتری داشت و دوره ی چهار ساله ی دانشگاه را در کمتر از دو سال به پایان رسانده بود. پدر دیگرم،حتی کلاس هشتم ابتدایی را تمام نکرده بود. هر دوی آنها، در حرفه هایشان موفق بودند و تمام عمرشان را به سختی کار کرده بودند. هر دو درآمد قابل توجهی داشتند. با این وجود یکی از آنها تمام عمر از نظر مالی تقلا می کرد. دیگری یکی از ثروتمند ترین مردان هاوایی بود. یکی وقتی مرد، ده ها میلیون دلار برای خانواده اش، سازمانهای خیریه و کلیسایش به جا گذاشت؛ حال آنکه دیگری پس از مرگش مقروض بود.
هر دوی آنان، قوی،خردمند، توانا و با نفوذ بودند. هر دویشان به من نصایحی را کردند که نصایحشان متفاوت بود. هر دو به تحصیلا ت بالای دانشگاهی معتقد بودند، لیکن رشته ی پیشنهادیشان یکی نبود.
من به عوض اینکه به سادگی آن نظرات را بپذیرم یا رد کنم، ناخودآگاه به مقایسه، تفکر بیشتر و سپس انتخاب آنها پرداختم …

کتاب پدر پولدار پدر بی پول – رابرت کیوساکی | 17800 تومان
خرید پستی