بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب مهار ناشدنی – نیک وی آچیچ
نویسنده: نیک وی آچیچ
مترجم: مسیحا برزگر
ناشر: ذهن آویز
تعداد صفحات: ۳۶۰
شابک: ۱-۱۱۹-۱۱۸-۶۰۰-۹۷۸

درباره کتاب مهار ناشدنی – نیک وی آچیچ :
کتاب، قدرت باور نکردنی ایمان در عمل همراه با روحیه و انگیزه ی یکی از عجیب ترین انسان هایی را بازگو می کند که خود امروز در دوران جوانی به سر می برد و با نیرویی روانی و انگیزشی ، به دیگران روحیه و امید می بخشد.
مهار ناشدنی کتابیست که به شرح زندگی و موفقیت های انسانی خاص بنام نیک وی آچیچ اختصاص یافته. او با وجود تمام محدودیت ها و نقص های جسمی ، به پیشرفت های خیره کننده دست یافته است.

از زبان نویسنده:
به کتاب دوم من «مهار ناشدنی» خوش آمدی. اسم من نیک وی آچیچ است. حتی اگر کتاب نخست من (زندگی بی حد و مرز) را نخوانده باشی، شاید فیلمی از من را دیده باشی و یا در یکی از جلسات سخنرانی من، که اینجا و آنجای جهان برگزار می شود، شرکت کرده باشی. من هنوز در سفرم. سفر من مدام، از خویش است به خویش… وطنم جغرافیا نیست… برای همین هم مهار ناشدنی هستم!…
من بدون دست و پا به دنیا آمدم. اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر می کنم و به میلیون ها نفر الهام می بخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر ناملایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند…

«ایمان در عمل»، «صعودی از دره به قله»، «شور زندگی»، «قانون توفیق الهی»، «قدرت ایمان»، «اثر بال پروانه»، «عشق به بنیاد است» و «خدا دل ما را از عشق سرشته است» عنوان های موضوعی فصل های این کتاب هستند.

کتاب مهار ناشدنی – نیک وی آچیچ | 14600 تومان
خرید پستی