بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب توقف ناپذیر باش – نیک وی آچیچ
نویسنده: نیک وی آچیچ
مترجم: الهه صالحی
ناشر: درسا
شابک: ۰-۰۰۲-۳۳۶-۶۰۰-۹۷۸
شماره کتابخانه ملی: ۳۲۲۲۰۹۸

درباره کتاب توقف ناپذیر باش – نیک وی آچیچ :
کتاب توقف ناپذیر باش، قدرت باور نکردنی ایمان در عمل همراه با روحیه و انگیزه یکی از عجیب ترین انسان هایی را بازگو می کند که خود امروز در دوران جوانی به سر می برد و با نیرویی روانی و انگیزشی، به دیگران روحیه و امید می بخشد.
توقف ناپذیر باش کتابیست که به شرح زندگی و موفقیت های انسانی خاص بنام نیک وی آچیچ اختصاص یافته. او با وجود تمام محدودیت ها و نقص های جسمی، به پیشرفت های خیره کننده دست یافته است.
نیک وی آچیچ، سخنران، مبلغ مذهبی و نویسنده ای پر انگیزه و الهام بخش است. وی مدیر تشکیلات غیرانتفاعی “زندگی بدون دست و پا” است و برای میلیون ها نفر در سر تا سر دنیا منبع بزرگ الهام به شمار می رود. نیک به طور مرتب به مناطق مختلف سفر می کند و با سخنرانی برای جماعتی انبوه راه غلبه بر مشکلات ومصیبت ها و رسیدن به رویا ها را به آنان نشان می دهد. او که سال ها مقیم استرالیا بود، اکنون باهمسرش، کانایی، درکالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.
توقف ناپذیر بودن یعنی باور داشتن و رسیدن به هدف. یعنی ایمان داشتن به خود، استعداد و هدفتان و بیشتر از همه باور به عشق خداوند و برنامه ی الهی او برای زندگی شما. میلیون ها نفر در سراسر دنیا چهره ی خندان و پیام الهام بخش نیک وی آچیچ را می شناسند. علی رغم اینکه نیک بدون دست و پا به دنیا آمده مشکلاتش مانع او در لذت بردن از زندگی ماجراجویانه و پر بار نشده است. نیک با تمرکز بر این مطلب که خلقت او به این شکل منحصر به فرد بنا بر هدفی خاص بوده، زندگی اش را ارزشمند می داند و آن را صرف خدمت به مردم کرده است او موفقیت خود را در نیروی ایمان عملی می داند. در این کتاب نیک به شرایط دشوار و ناملایماتی که این روزها بسیاری از مردم را در گیر کرده است، اشاره می کند و با تعریف داستانها و نمونه هایی از زندگی خودش و دیگران راه هایی را نشان می دهد.
چه چیز سد راه شما شده است؟
آمادگی دارید تا در پی معنای زندگی تان توقف ناپذیر شوید؟

کتاب توقف ناپذیر باش – نیک وی آچیچ | 10900 تومان
خرید پستی