بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

کتاب بازاریابی لاک پشتی و فروش خرگوشی – مرتضی احمد منش
مولف: مرتضی احمدی منش
ناشر: راه موفقیت
ISBN:978-600-990899-9-4
با خواندن کتاب بازاریابی لاک پشتی و فروش خرگوشی – مرتضی احمد منش تازه متوجه می‌شوید که چقدر در بازاریابی و فروش می‌توانستید موفق باشید و چه درآمدهایی را تاکنون از دست داده‌اید!
این کتاب با زبانی روان و ساده، قدرتمندترین، مهم‌ترین و سریع‌ترین تکنیک‌های بازاریابی و فروش را در اختیار شما قرار می‌دهد.
برای هیچ کس روزی شب نخواهد شد، مگر اینکه تعدادی فروش انجام داده باشد. تمام انسان ها چه در شغل فروشندگی باشند و چه در مشاغل دیگر، با آموختن مهارت‌های فروش نیازمندند.
موجودیت و رشد هر شرکتی، در گرو بازاریابان آنان است. فروش زیاد، شرکت را موفق و فروش کم آن را نابود می‌کند.
امروزه به دلیل امکان تولید انبوه، دغدغه اصلی شرکت‌ها فروش است و چه بسا قشر کثیری از بیکاران، افسردگان و جوانانی که بی هدف اوقات خود را سپری می‌کنند، می‌توانستند در بخش بازاریابی و فروش، نقش مؤثر و کلیدی ایفا نموده و برای خود، تولیدکنندگان و خریداران مفید باشند.
بازاریابی و فروش جزء مشاغل پردرآمد بوده و گاهاً حتی از پزشکی و مهندسی نیز پردرآمدتر است و با آموزش چند ماهه در آن، می‌توان به درآمدی عالی دست یافت.
متأسفانه اکثر فروشندگان در زمینه‌های اصلی مثل مشتری‌یابی، ارائه کالا، پاسخ به سؤالات و ابهامات و اتمام فروش آموزش حرفه‌ای ندیده‌اند.
بازاریابان ناوارد تلاش می‌کنند که با عدم مهارت و عجله (بازاریابی خرگوشی)، فروشی را شکل دهند. اما نتیجه آن فروشی دیر (لاک پشتی) و حتی ناممکن خواهد بود.
در این کتاب، با آموخت تکنیک‌های نرم و آرام (لاک پشتی) بازاریابی و مجاب کردن مشتری، می‌بینند که در انتهای جلسه، فروشی سریع (خرگوشی) شکل می‌گیرد.
شما نیز مانند دیگر خوانندگان این کتاب، می‌توانید با آموخت و عمل به آموزه‌های آن، فروشنده‌ای موفق شوید.‌

کتاب بازاریابی لاک پشتی و فروش خرگوشی – مرتضی احمد منش | 18500 تومان
خرید پستی