بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

پکیج معجزه ذهن برای رسیدن به آرزوها – مرتضی احمدی منش
مولف: مرتضی احمد منش
ناشر: راه موفقیت
تعداد صفحات: ۱۳۰
کتاب معجزه ذهن برای رسیدن به آرزوها – مرتضی احمدی منش، راهنمای ذهن قدرتمند انسان است و در آن نحوه استفاده از این نیروی بی‌پایان، با روشی بسیار ساده و کاربردی ارائه شده است. محتوای کتاب بیانگر مکانیسم دستیابی به اهداف و خلق آینده دلخواه می‌باشد. علمی و کاربردی بودن این کتاب و نیز تناسب آن با فرهنگ دینی و ایرانی، باعث شده تا در مدتی کوتاه در ردیف پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران قرار بگیرد. همچنین CD مراقبه هیپنوتیزم که ضمیمه این کتاب می‌باشد، با استفاده از حالت آلفای ذهنی، باعث سرعت تغییر باورها و رسیدن شما به آرزوهای‌تان می‌گردد.
چگونه می‌خواهید زندگی خوبی داشته باشید، در حالی که نحوه استفاده از نیروهای درونی خود را نمی‌دانید؟
این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه از این نیروها استفاده کنید و زندگی‌تان را سرشار از معنویت، سلامت، آرامش و ثروت سازید.

بخشی کوتاه از کتاب معجزه ذهن برای رسیدن به آرزوها – مرتضی احمدی منش :
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها، قلّه های پیروزی و موفقیّـت را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متأسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذران امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند، به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد نمایند؟
آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصوّر می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هرکاری در این جهان، اصولی دارد و دلیل پیروزی انسان های موفق، فقط آشنایی با این اصول و کاربرد دقیق آنهاست.
به قول مارک تواین: «موفقیت یک علم است، اگر اصولش را بدانی، نتیجه اش را بدست می آوری.»

پکیج معجزه ذهن برای رسیدن به آرزوها – مرتضی احمدی منش | 8300 تومان
خرید پستی