بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید کتاب مشکلات را شکلات کنید – مسعود لعلی
نویسنده: مسعود لعلی
ناشر: انتشارات بهار سبز
شابک: ۴-۰-۰۹۱۴۱۴-۹۶۴-۹۷۸
شماره کتابخانه ملی :۳۴۴۱۳-۸۵م
تعداد صفحات: ۲۱۶ صفحه
درباره کتاب مشکلات را شکلات کنید – مسعود لعلی :
در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.
در این کتاب توانایی انسان در حل مشکلاتی که گاه غیرقابل حل هستند نشان داده شده است و از افراد خواسته شده است که به مشکلات به چشم یک فرصت بنگرند و نه یک تهدید.
در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: «روزی زیبایی و زشتی در ساحل دریا به هم رسیدند. آن دو به هم گفتند: بیا در دریا شنا کنیم. برهنه شدند و در آب دریا شنا کردند و زمانی گذشت و زشتی به ساحل بازگشت و جامه های زیبایی را پوشید و رفت. زیبایی نیز از دریا بیرون آمد و تن پوشش را نیافت. از برهنگی خویش شرم کرد و به ناچار لباس زشتی را پوشید و به راه خود رفت.
تا این زمان نیز، مردان و زنان، این دو را با هم اشتباه می گیرند. اما اندک افرادی هم هستند که چهره زیبایی را می بینند و فارغ از جامه هایی که برتن دارد او را می شناسند و برخی نیز چهره زشتی را می شناسند و لباس هایش، او را از چشم های اینان پنهان نمی دارد و در این زندگی چه بسیار زیبایی هایی که زشت می نمایند و چه زشتی هایی که زیبا جلوه می کنند. این کتاب درباره یکی از بزرگترین زیبایی هایی است که زشت زشت جلوه گر شده است. زیبایی مشکلات.»
مشکلات را شکلات کنید
در بخشی از این کتاب می خوانیم: «اصولا ما آدم ها از هرگونه سختی و دردسری بیزاریم و با شنیدن کلمه سختی منزجر و نگران می شویم. این مساله خود منعکس کننده نگاه و نگرش ما به واقعیت مشکلات است. ما اغلب مشکلات و سختی ها را به دو گونه تعبیر و توجیه می کنیم:
– بد شانسی و بد اقبالی
– کیفر گناهان و اعمال ناشایست.
مشکل نگرشی است که نسبت به مشکل دارید. یک عدد کاغذ سپید بردارید و در مرکز آن نقطه ای بگذارید. فرض کنید آن نقطه شما هستید. حالا دایره ای دور آن بکشید. نام این دایره، دایره نفوذ است در واقع هر مساله ای که برای شما به راحتی قابل حل شدن است و شما را به دردسر نمی اندازد، در این دایره قرار می گیرد. حالا دایره ای بزرگتر دور دایره نفوذتان رسم کنید. نام این دایره، دایره نگرانی است.
وسعت دایره نفوذ نشان دهنده میزان توانمندی های شماست. هر چه انسان توانمند تر باشد یعنی دایره نفوذ بزرگتری داشته باشد، شرایط و مسایل بیشتری در دایره نفوذش قرار می گیرد.

خرید کتاب مشکلات را شکلات کنید – مسعود لعلی | 8000 تومان
خرید پستی