بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید-ناپلئون هیل
فکر کنید و پولدار شوید
نویسنده : ناپلئون هیل
مترجم : بهزاد رحمتی
شابک: ۶-۰۰-۵۷۹۱-۶-۹۷۸
قطع : رقعی
نشر :انتشارات تلاش
در این کتاب می خوانید : قدرت فکر و اندیشه ثروت است .چگونه از اصل تلقین به خود برای جذب ثروت استفاده کنیم . چگونگی استفاده از ذهن و فکر برای رسیدن به خوشبختی، توضیح و تشریح چگونگی استفاده از نیروی بیکران قوه تخیل .
علاوه براین شما مطالبی راجع به عوامل موثر پیشرفت در زندگی ،آشنا شدن با شش هیولای ترس ،شناخت ضمیر نا خودآگاه ،ثروت آندوزی، ۳۱ علت شکست و سرخوردگی ،راز و رمز تصمیم گیری و افزایش قدرت ذهن خواهید خواند.
« آندرو کارنگی » که مولتی میلیونری معروف و در عین حال نوع دوست بود و از آنجایی که بینش فردیش او را به سادگی به سوی اوج ثروت و شهرت رهنمون کرده بود ،میل باطنی اش این بود که با آشکار ساختن رازهای موفقیت مادی شخصی اش ،تا سرحد امکان اشخاص فقیر را از چنگال عفریت فقر و تنگدستی رهایی بخشد.لذا در این راستا راز و رمزهای انباشت ثروتش را در اختیار نویسنده این کتاب آقای ناپلئون هیل قرار داد تا وی این رازهای زندگی بخش را در دسترس عموم قرار هد تا بدین وسیله نه تنها مردم را از چنگال فقر و نداری رهایی یابند بلکه در عین حال دم در اثر خودباوری خود شکوفایی ویژگی های انسانی آراسته شوند .مولف نیز با پانصد تن از ثروتمندان جهان نیز مصاحبه کرده و نتایج آن را نیز در این کتاب گنجانده است.

خرید کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید-ناپلئون هیل | 13100 تومان
خرید پستی