بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

مثل زرافه باش-شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید-مسعود لعلی
نویسنده : مسعود لعلی
شابک :۵-۲۱-۵۳۸۴-۶۰۰-۹۷۸
ناشر : انتشارات بهار سبز
شماره کتابخانه ملی : ۲۱۸۳۰۲۰
تعداد صفحات : ۱۸۴
نوع کتاب : مصور
لعلی در کتاب مثل زرافه باش داستان‌های کوتاه، طنز و مطالبی پیرامون قوانین زندگی، کامیابی و موفقیت، خلاقیت، شخصیت، اخلاقیات، ارتباطات میان فردی و معنویت را گردآوری کرده است.
در فصل اول با عنوان «موفقیت» مطالبی چون «تنها به اندازه نگرشتان با موفقیت فاصله دارید، خودت را دست کم نگیر، سکه توانایی‌ها، برای بزرگ بودن باید بزرگ بود، احتیاط، ترسو‌ها به بهشت نمی‌روند، بیس بال در بهشت، جملاتی که از طلا گران‌تر هستند، سخت‌ترین کار بیکار نشستن است، فرمول سرعت، ضرب المثل‌های موفقیت، پرنده به دنبال درخت می‌رود، نه درخت به دنبال پرنده، در کم نیاوردن کم نیاورید، تمرکز روی خواسته، در فرودگاه، داستان یک خودکشی، شکارچی فرصت‌ها باش، شانس و بدشانسی، تا حالا که خوب بوده، او هنوز فوت کرده است و آموزه‌های آنتونی رابینز» آورده شده است.
«زندگی» عنوان فصل دوم این کتاب است که از مطالب موجود در این فصل می‌توان به «درس‌هایی از وین دایر، قدرت نگرش و برداشت‌های ذهنی، تنها حقایق، حقیقت دارند، قدرت فکر و مثبت اندیشی، پیامک‌های روحیه بخش، خدا را شکر، تابلوهای نقاشی، رستوران و مشاور، مبادله، غلفت، پیام‌هایی برای بهتر زیستن، باغ وحش، بطالت، قضاوت و خردنامه» اشاره کرد.
«ایده‌های نو، آزمون استخدام، با طلا باید نوشت، صحرانوردی شرلوک هولمز، مشکل مایکل راننده، سختی‌ها و ناملایمات، وان حمام، معمای بیل گیتس، فکر بکر، داستان پدر و پسر، تقلید دشمن نوآوری، زندگی گوسفندی، آزمون دنباله روی چشم و گوش بسته و زرافه در یخچال» از مطالب فصل سوم این کتاب با عنوان «خلاقیت و نوآوری» است.
در فصل چهارم کتاب «مثل زرافه باش» با عنوان «شخصیت و اخلاقیات» خواننده با مطالبی چون «وقت‌شناس باشید، سوء استفاده از دیگران، خودنمایی و اظهار فضل، امتحان صداقت، به شعارهای انتخاباتی بیشتر بیندیشید، خودخواهی، حس وظیفه‌شناسی، از کجا فهمیدی؟ و نیت» آشنا می‌شود.
«ارتباطات میان فردی» در فصل پنجم کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد. «وصیت نامه، دوستی، ارزش، میزان ثروت ما چقدر است؟، سرنوشت مشترک، سگ نابغه، اندرز‌ها، فرشته‌ای در پارک، نامه‌ای به خدا، اعتماد، آرزوهایی که برآورده می‌شود، عیب جویی، تصور غلط، هنر گوش دادن، سمعک ارزان قیمت، نکات باریک‌تر از مو، غذای مجانی، دلسوزی، مرگ در ساعت ۱۰ صبح، جنون و عشق تنها عشق» مطالب این فصل را تشکیل می‌دهد.
«خدا پشت پنجره ایستاده است، می‌توانی دو تا برداری، خدا را دوست دارم چون، پیامک‌های عارفانه، توکل، گربه شمع به دست و پیام‌هایی از ملکوت» از مطالب فصل ششم این کتاب با عنوان «معنویت» است.

مثل زرافه باش-شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید-مسعود لعلی | 5400 تومان
خرید پستی