بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

خرید کتاب قله ها و دره ها-اسپنسر جانسون
قله ها و دره ها
نویسنده :اسپنسر جانسون
مترجم : یوسف سیفی
شابک:۲-۰۸-۵۷۹۱-۶۰۰-۹۷۸
قطع: رقعی
ناشر : انتشارات تلاش
کتاب قله ها و دره ها نوشته اسپنسر جانسون ، خالق کتاب (چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد) است .این کتاب که به شکل داستان گونه روایت شده است روش های مقابله با با سختی ها و مشکلات زندگی را بیان کرده است، چگونه کنار آمدن با ناکامی ها و استفاده از سختی ها برای رسیدن به پیروزی از مطالبی است که از این کتاب خواهید آموخت .در سرفصل های این کتاب خواهید خواند :
قله ها و دره ها به هم متصلند،اشتباهات امروز فرداهای بد را به وجود می آورند و کارهای خوب لحظه های بد امروز ،لحظه های خوب فردا را ایجاد می کنند،در صورت بدست آوردن خوبی و استفاده از آن ،دره خود را به قله تبدیل می کنید .
خوبی ها همیشه در لحظات بد مخفی شده اند .در بالاترین شرایط هم امکان شکست وجود دارد .
نحوه اداراه شرایط بد (دره )،تعیین کننده ی صعود به قله بعدی است.
و….
«قله ها و دره ها» داستانی درباره جوانی است که زندگی غمگینی دارد تا اینکه در ملاقات با پیرمردی به دیدگاه جدیدی در زندگی می رسد و زندگی اش متحول می شود. او در این ملاقات می فهمد که لحظه های خوب و بد، قسمتی از زندگی است و در زندگی همه وجود دارد و کلید زندگی بهتر، درک صحیح تر از این لحظه های خوب، لحظه های بد کم تری داشته باشید.
اگر شما پیش تر کتاب های دیگری از اسپنسر جانسون مانند «چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟» و یا «هدیه» را خوانده باشید از گوش فرا دادن به این کتاب نیز لذت خواهید برد و نکات بسیاری برای زندگی خواهید آموخت و اگر تاکنون از این نویسنده کتابی نخوانده اید با مطالعه این کتاب حقایقی کلیدی درباره زندگی می آموزید که باعث می شود از زندگی لذت بیشتری ببرید.
اگر به دنبال یک کتاب خودآموز هستید که شما را از مشکلات حرفه خود و روابط با دیگران و زندگی روزمره رها کند، این کتاب این جادوگری را خواهد کرد. این کتاب ابزاری راهنما برای گذر از لحظات بد در زندگی و تبدیل آنها به لحظات خوب می باشد.

خرید کتاب قله ها و دره ها-اسپنسر جانسون | 6000 تومان
خرید پستی