بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

آموزش انگلیسی با استفاده از اخبار VOA (فایل های صوتی و تصویری)
VOA Special English از دیر باز یکی از منابع غنی و متنوع برای تقویت Listening زبان آموزان بوده و هست. کمتر کسی است که در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نام این مجموعه را نشنیده باشد. این مجموعه بیش از صد ها فایل صوتی MP3 به همراه فایل PDF آن است.
مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در واقع این مجموعه شامل اخبار های شبکه معروف VOA که مخفف Voice of America یا همان صدای امریکا می باشد، که تنها شبکه ای است که گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد. به زبان ساده تر این شبکه از زمان تاسیس خود یعنی ۱۹ اکتبر ۱۹۵۹ شروع به کار کرد و تنها هدف آن برقراری ارتباطی شفاف و ساده با مردم بود و قصد داشت که به جهانیان بفهماند زبان انگلیسی یک زبان بومی و محدود به چند کشور نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند این هدف سبب شد که امروز شبکه VOA به معروف ترین شبکه های خبری در سراسر جهان تبدیل شود.
خرید پستی فایل های صوتی و فایل های ویدیویی مجموعه آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اخبار شبکه VOA
VOA Special English
شامل : فایل های ویدیویی اخبار +  فایل های صوتی اخبار + متن اخبار
مزایای استفاده از مجموعه زبان انگلیسی VOA Special English
مزیت اول: شبکه VOA تنها شبکه ای است که گوینده گان آن از ۱۵۰۰ کلمه رایج و پر کاربرد زبان انگلیسی در هنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و … استفاده می کنند که این خود موجب آشنایی آسانتر افراد با کلمات رایج زبان انگلیسی می شود.
مزیت دوم: مزیت دوم مربوط به ارائه جملات ساده است به طوری که در آنها به هیچ عنوان از اصطلاحات پیچیده و مشکل زبان انگلیسی استفاده نشده است و زبان آموزان در هنگام صحبت کردن بتواند با بیان نمودن جمله مورد نظر مقصود خود را به راحتی بیان کنند.
مزیت سوم: مربوط به سرعت آهسته خواندن خبرها می باشد همانطور که میدانید اکثر گوینده گان خبری بسیار سریع خبرها را می خوانند که گاهی این موضوع خود باعث درک نادرست افرد از کلمات و جملات می شود که این موضوع در گوینده گان شبکه VOA کاملآ بر عکس است در واقع گوینده گان این شبکه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد.
مزیت چهارم: علاوه بر این همراه با فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند و همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند.
استفاده از این مجموعه برای همه (از دانش آموزان دبیرستانی گرفته تا فارغ التحصیلان دانشگاهی) قابل استفاده است و نتیجه استفاده از این مجموعه میان بری برای تسلط به زبان انگلیسی و از همه مهم تر قدرت بیان و ارائه منظور به هر انگلیسی زبانی در هر نقطه ای از دنیا می باشد.

آموزش انگلیسی با استفاده از اخبار VOA (فایل های صوتی و تصویری) | 9500 تومان
خرید پستی