بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

فایل PDF و صوتی کتاب Telephoning in English
کتاب مکالمات تلفنی در زبان انگلیسی
Telephoning in English که ترجمه فارسی آن “تلفن زدن در زبان انگلیسی” است، کتابی است از انتشارات آکسفورد. کتاب «تلفن زدن در زبان انگلیسی» برای آن دسته از افراد حرفه‌ای و کارآموزان تجارت و بازرگانی است که نیاز دارند همواره از طریق تلفن با طرف‌های خارجی خود صحبت کنند. این کتاب که هم می‌توان در کلاس درس از آن استفاده کرد و هم به صورت خودآموز آن را مطالعه نمود، مهارت‌های مکالمات تلفنی را به شما آموزش داده و انواع تماس‌های تلفنی را با مثال‌های متعدد نشان می‌دهد..
Telephoning in English دارای ۱۴۰ صفحه می باشد که در ۸ بخش تقسیم شده است. همچنین در هر درس تمرین هایی به همراه فایل صوتی ارائه شده که یه یادگیری بهتر مکالمات تلفنی در زبان انگلیسی، کمک خواهد نمود. همچنین در پایان کتاب متن تمامی مکالمات صوتی Transcript شده و پاسخ تمرین های درس به درس نیز آمده است. سطح این کتاب برای افراد متوسط به بالا مناسب می باشد.در این کتاب به مسائلی همچون چگونی شروع و به پایان رساندن یک تماس، پیام گذاشتن، حل مشکلات، قرار گذاشتن و … پرداخته میشود.(فهرست درس ها در ادامه مطلب)
کتاب دیکری با نام Telephone English از انتشارات Macmilan است که دارای ۳۲ درس بوده و به همراه فایل های صوتی، مباحث مختلف مکالمات تلفنی را آموزش می دهد، در پایان کتاب نیز پاسخ تمرین ها و متن Listening فایل های صوتی، آورده شده است.

 فهرست دروس
Unit 01-How can I help you
Unit 02-Hold the Line Please
Unit 03-Making enquiries
Unit 04-Placing an order
Unit 05-Booking and arrangements
Unit 06-A change of plan
Unit 07-What’s the Problem?
Unit 08- Handling complaints
Typescripts
Key

فایل PDF و صوتی کتاب Telephoning in English | 6500 تومان
خرید پستی