بوک دونی | خرید پستی و خرید اینترنتی کتاب، بسته های آموزشی و سوالات استخدامی

این محصول در حال حاضر غیرفعال می باشد.

بسته آموزشی شماره ۱ استاد منتظری-انتشارات حرف آخر
بسته اول دی وی دی های آموزشی استاد عبدالرضا منتظری از سری دی وی دی های آموزشی انتشارات حرف آخر می باشد که به آموزش آسان و فراگیر با روش تدریس دانش آموز محور حسابان ، ریاضیات پایه ، دستگاه اعداد و مقدمات حد پرداخته است.
استاد عبدالرضا منتظری که یکی از مدرسین صاحب سبک شبکه آموزش سیما می باشد دو سال از زمان خود را صرف تصویر سازی ریاضی به کمک انیمیشن نمودند تا ریاضیات را از حالت تستی خشک و تشریحی محض خارج نموده و سبک جدید ریاضیات تصویری را ایجاد نمایند. همان طور که می دانید دانش آموزانی که از روشهای تستی استفاده می کنند فقط قادر به پاسخ گویی برخی از سوالات خاص می باشند و با کمی تغییر در مفهوم و نوع نگارش سوالات ، دیگر این عزیزان توانایی تحلیل مسائل را نخواهند داشت چه رسد به پاسخ گویی آن ها. اما بسته های آموزشی استاد عبدالرضا منتظری عملا فضای یک کلاس خصوصی را برای دانش آموز فراهم می آورد. همچنین مشاوره های مشاورین و اساتید برتر کنکور ایران بر غنای مجموعه افزوده است.
مشاوران و اساتید بسیاری از جمله دکتر رامین نیکخو ، سید امیر دیبازر ، استاد مصیبی ، استاد امیری نژاد ، استاد شکوری ، استاد کروبی ، استاد افشار ، استاد قدیانی و… بر مفید بودن این مجوعه تاکید کرده و همچنین مورد توجه خیل عظیمی از کارشناسان آموزشی از جمله گروه ریاضی استان مازندران ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، کرمان ، آذربایجان شرقی ، قم ، گلستان ، فارس ، جناب آقای کریمی معاون آموزش متوسطه ، جناب آقای احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و….قرار گرفته است.
با دیدن فیلم های آموزشی ریاضی تصویری قدرت تحلیل ریاضی شما به قدری افزایش خواهد یافت که نیاز به تست زدن زیاد ندارید.اکثر دانش آموزان از ۲ روش تشریحی و تستی برای حل مسائل استفاده می کنند و نتیجه مطلوب را نمی گیرند اما در روش زیبا و کارآمد سوم به نام روش تصویری مسائل به صورت باور نکردنی و بدون استفاده از فرمول در کمتر از ۳۰ ثانیه پاسخ داده خواهد شد.

بسته آموزشی شماره یک استاد منتظری

بسته مذکور شامل ۸ دی وی دی اورجینال می باشد و مجموعا دارای ۲۴ جلسه آموزشی (از جلسه ۱ تا ۲۴ ) می باشد. بیش از ۴۰ ساعت تدریس به سبک منحصر به فرد Top Easy Learning همراه با حل سوالات متنوع تشریحی و تستی (کنکور های سال های گذشته و سوالات تالیفی) در این ۲۴ جلسه بررسی شده است. قیمت هر جلسه تدریس بسیار پایین تر از ارزش آن در این مجموعه های آموزشی قرار داده شده است .
عناوین بسته شماره ۱:
حل نامعادلات ، تابع و معادله درجه دوم ، تابع درجه ۲ و قدرمطلق ، جز صحیح ، روابط لگاریتم ،تابع نمایی و لگاریتمی ، مفاهیم مثلثات ،مثلثات کمان ها ،تبدیل ضرب به جمع ،حل معادلات مثلثاتی ،توابع معکوس مثلثاتی ۱و۲ ،برد توابع برد ترکیب توابع ،برد توابع خاص ،خواص اعداد حقیقی ، مفاهیم حد ،اعداد نسبی در حد ،حد به روش کوتوله ها،حد و هم ارزی

بسته آموزشی شماره ۱ استاد منتظری-انتشارات حرف آخر | 125000 تومان
خرید پستی